Kristian H. Foss Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Har ikke skjedd så mye her i det siste. Toppen jeg fikk med når jeg kjøpte motoren var sprekt, så ikke dette før den ble vasket. Ny topp ble kjøpt inn, slipt ventiler og mirafreste ventilseter. PPF ventilfjærer og retainers er også handlet inn. Flytter verksted om dagen også, blir en god del bedre enn før med tanke på oppvarming og ikke minst plass.
hypah Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Hvor i akershus holder du til egentlig? Mtp lokalene? Sliter fælt med å finne no billig...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Hvor i akershus holder du til egentlig? Mtp lokalene? Sliter fælt med å finne no billig... Det lokalet vi hadde før er ledig nå, det ligger på Frogner i Sørum kommune. Er du interessert i lokalet så si ifra.
hypah Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Okey, blir litt langt unna Har mest sannsynlig fiksa meg lokale nå, så da blir det nok e28 på meg au
Kristian H. Foss Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Okey, blir litt langt unna Har mest sannsynlig fiksa meg lokale nå, så da blir det nok e28 på meg au Ok, ser den. Må lage tråd på den når du begynner. Artig med flere 28er.
hypah Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hehe, så nå at vi har noen felles bekjente.. Hans Magnus og Bendik? Kommenterte akkurat på samma status på face så jeg
Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Hehe, så nå at vi har noen felles bekjente.. Hans Magnus og Bendik? Kommenterte akkurat på samma status på face så jeg Haha, ja de kjenner jeg. Er ifra nabobygda de. Volvo-karer.
hypah Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Hehe, okey Jeg er med på partyopplegget district, sammen med Bendik
Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Hehe, okey Jeg er med på partyopplegget district, sammen med Bendik Åja, spilte du med han på Gatebil ved campen?
hypah Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Neinei, partyet som var på kløfta en tid tilbake
Kristian H. Foss Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Neinei, partyet som var på kløfta en tid tilbake Ok, var ikke der jeg. Men hørte at Bendik hadde med et sykt anlegg til Gatebil.
Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Har vært veldig sløv i det siste, vært en laang periode uten å skru en skrue på denna bilen. Må nesten ta meg sammen og få begynt litt igjen så fort som mulig, skal det bli noe kjøring til våren/ sommeren. Har fått samlet litt deler bare: Innsugskam B25, Mahle lagere, slipesett, bunnsett. + + Står slik ennå. Ny brukis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå