Kristian H. Foss Skrevet August 28, 2011 Forfatter Skrevet August 28, 2011 Satt opp hyller på veggen i helga, greit å få ting opp fra gulvet. Har også prøvemontert en delemotor i bilen, tror det blir å lage egne motorfester da jeg ikke har funnet noe som er i nærheten av å passe. Motoren ligger nesten helt perfekt på bildene, men noe justering må til. Det blir iallefall veldig god plass i forhold til i en E30. Gleder meg til motoren sitter boltet fast. Da begynner morroa.
joachim sørlie Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 blir bra, morro med e28 med grom motor, er nok håp for og svi litt gummi da
Kristian H. Foss Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hehe, jeg håper denne klarer noen meter med svartspor.
Kristian H. Foss Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Liten update her nå. Fuelrail med fester, vacuum station, btr, væskefyllt manometer, filter og koblingstykke. 4L catch til bensin/ sprit. Til dette kommer svarte nylon-omspunnede slanger og svarte an-koblinger. Blir ingen bling bling faktor her nei.
|Ole| Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Eg har trua!! Liker att du ikkje skal ha bling bling Eg vurdere å skifte ut mine bling bling og
Kristian H. Foss Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 Eg har trua!! Liker att du ikkje skal ha bling bling Eg vurdere å skifte ut mine bling bling og Trua ligger på lur her også. Hatt sansen for de svarte produktene til Nuke siden jeg så de første gang, de ser tilogmed enda grommere ut irl. Ikke dum plan å skifte med tiden nei, de kler virkelig M20!
|Ole| Skrevet September 28, 2011 Skrevet September 28, 2011 Eg har trua!! Liker att du ikkje skal ha bling bling Eg vurdere å skifte ut mine bling bling og Trua ligger på lur her også. Hatt sansen for de svarte produktene til Nuke siden jeg så de første gang, de ser tilogmed enda grommere ut irl. Ikke dum plan å skifte med tiden nei, de kler virkelig M20! Blir nokk skifta vist eg beholder, "anonym" trim kler m20 ja
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Eg har trua!! Liker att du ikkje skal ha bling bling Eg vurdere å skifte ut mine bling bling og Trua ligger på lur her også. Hatt sansen for de svarte produktene til Nuke siden jeg så de første gang, de ser tilogmed enda grommere ut irl. Ikke dum plan å skifte med tiden nei, de kler virkelig M20! Blir nokk skifta vist eg beholder, "anonym" trim kler m20 ja Du har nok dine grunner for å kjøpe ny bil, men jeg synes virkelig du skal beholde den!
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Detta er vell grei innspirasjon =D Hehe, har sett den x antall ganger!
Pedi Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Detta er vell grei innspirasjon =D Hehe, har sett den x antall ganger! Pyssj... Den hadde jeg og sett før, synes den er kjedelig. Men dette gamle klippet derimot, liker jeg bedre:
Kjakan Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Detta er vell grei innspirasjon =D Hehe, har sett den x antall ganger! Pyssj... Den hadde jeg og sett før, synes den er kjedelig. Men dette gamle klippet derimot, liker jeg bedre: Den va fin!
Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Det er en youtube-klassiker Pedi! Dette er samme karen, er forøvrig samme karen jeg kjøpte 2,8 veiva mi fra.
SpiderPig Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 dette blir rått hvor mye gamp hadde du tenkt å ta ut?
Pedi Skrevet September 29, 2011 Skrevet September 29, 2011 Det er en youtube-klassiker Pedi!Dette er samme karen, er forøvrig samme karen jeg kjøpte 2,8 veiva mi fra. Ja, det er både den og denne og.. En tidligere arbeidskollega av meg var bestekompis med eigeren av denne bilen. Fikk tilsendt en haug med MMSer fra de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå