Kristian H. Foss Skrevet September 29, 2011 Forfatter Skrevet September 29, 2011 Det er en youtube-klassiker Pedi!Dette er samme karen, er forøvrig samme karen jeg kjøpte 2,8 veiva mi fra. Ja, det er både den og denne og.. En tidligere arbeidskollega av meg var bestekompis med eigeren av denne bilen. Fikk tilsendt en haug med MMSer fra de Se det ja, verden er ikke stor. Kan tenke meg de har gjort mye sprell.
Pedi Skrevet September 30, 2011 Skrevet September 30, 2011 Nydelig.... Og kostbart... Nydelig... Keep us updated!
Kristian H. Foss Skrevet September 30, 2011 Forfatter Skrevet September 30, 2011 Nydelig.... Og kostbart... Nydelig...Keep us updated! Hehe , I will!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Fått tak i en relativt kraftig kjølevifte, den virker som både AC og motorvifte på den nyeste Mercedes E-klassen, ca 5000km. Litt fail med Merce deler på en E28, men den gjør nok susen så da er det greit.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 dette blir rått hvor mye gamp hadde du tenkt å ta ut? Hm.. Det er jeg usikker på du! I begynnelsen var det kun turbo som fristet, men så ble det bestemt å kjøre M50 i stedet for å skifte ut M20B20`en som satt der med evt B27. Nå kan det fort bli en kul effekt på bilen, men har egentlig et lite mål om 500hk plantet i asfalten. Time will show!
M|Fjeld Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Flott utført arbeid og morsomt prosjekt! M50 i E28 er ikke hverdagskost, hehe Følge med videre
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Flott utført arbeid og morsomt prosjekt! M50 i E28 er ikke hverdagskost, hehe Følge med videre Takker for det. Blir litt kult å ha noe ikke alle har, enn så lenge.
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 whæææ, stemplene så FEITE ut, guud morro når det er såpass, skulle hatt noen sånne selv.. men men, det skjer ikke med det første..
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 whæææ, stemplene så FEITE ut, guud morro når det er såpass, skulle hatt noen sånne selv.. men men, det skjer ikke med det første.. Det er litt ekstra stas med nye blanke stempler. Du får ta det med tiden, det er jo ikke et must om man ikke skal over en viss effekt.
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 nei, tror ikke jeg kommer til og ha behov for dem så ganske så stor ut den vifta der.. hvor fikk du tak i den? har også hørt at volvo v70 viftene skal gjøre susen..
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 nei, tror ikke jeg kommer til og ha behov for dem så ganske så stor ut den vifta der.. hvor fikk du tak i den? har også hørt at volvo v70 viftene skal gjøre susen.. Fikk den gjennom jobben. Den blåser som reine nordavinden. V70 er visst også en klassiker!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Har ikke skjedd så mye i siden sist, men har fått tak i et sett med svarte baklykter. Måtte bare prøves på bilen med en gang, det så helt annerledes ut med en gang. Gjør seg bra med shadowline lykter bak. Flytta bilen litt og heist ut motoren igjen for litt måling før jeg skal sveise motorfester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå