Larsy10 Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Lest igjennom nå, og det ser virkelig bra ut ! Det er noe helt eget med E28! tror nok denne kan bli RIMELIG ålreit når du er ferdig ! skulle gjerne hatt E28, men blir nok E30 med s38b38 på meg. det er vel den motoren du har i din E30 eller har du 3.6 ? uansett, Lykke til videre ! Mvh Lars Erik
Kristian H. Foss Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 Tror ikke det er mange som misliker E28. Satte S38B38 i E30n min for snart 2 år siden ja. Kjørt masse på bane og gate, starter like herlig hver gang, skifter bare olje og dekk. Kult at det blir flere 338i på romeriket.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Etter litt handling så tror jeg det snart ramler et par herligheter ned i postkassa om ikke lenge. Hater å vente på pakker.
joachim sørlie Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 da er vi to, man er jo så spent! ingenting er bedre enn og pakke opp kliss nye deler, elsker det!
///MoePower Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Pakker er djevelens verk å sitte og vente på..
Kristian H. Foss Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Å pakke opp delene kan nesten sammenlignes med julaften. da man var liten. Djevelens verk ja, definitivt!
Pedi Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Om det kan være en trøst, så venter jeg i spenning på at DU skal få DINE deler, hehe... Alltid gøy med nye deler, og nye oppdateringer. Min bil, eller andres bil - nesten samme gleden...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Hyggelig å høre Pedi. Helt enig.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Har skaffet bakstilling med skivebrems. Demonterte den med en gang, skal sandblåses og lakkeres. Det blir mest sansynlig big brake kit fra Ireland engineering på bilen, så da må man ha riktige bærearmer. Har også fått tak i en helt konge arbeidsbenk, montert og klar for skruestikka. Fikk også tilbake en hel haug med bolter og skruer jeg leverte hos Vestby galvaniske verksted. Vill ha alt svart i motorrom, men det blir også noe i gullfarge under bilen. Kan anbefales for bra finish på nylakkerte deler. Nye bakstillinga. Gamle.
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Blir bra det her viktig at dama over arbeidsbenken følger med, eller er det du som ser på hun kanskje?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Blir bra det her viktig at dama over arbeidsbenken følger med, eller er det du som ser på hun kanskje? Hu er med som psykisk støtte.
joachim sørlie Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Det er viktig det ja! Trengs vell til tider.. Skal vell ikke selge de to ishjula dine vell? Har to sånne og to andre, men vil ha 4 like..
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Det er viktig det ja! Trengs vell til tider..Skal vell ikke selge de to ishjula dine vell? Har to sånne og to andre, men vil ha 4 like.. Hehe ja, det trengs.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 Sorry, skal kjøre på isen i år også med E30n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå