Pedi Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Gøy update, og gøy arbeidsbenk. Den var digg! Og det er godt at Anette Soknes følger med. Hun er gøy hun med...
Thunegutt Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Fine pynt ved arbeidsbenken Veldig kult prosjekt
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Hyggelig å høre. Det tar mye tid og penger, men blir nok bra til slutt.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Det er bare det å ta seg god tid og gjøre ting skikkelig, samtidig som man så gjerne vil kjøre til sommeren.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Skrevet Desember 27, 2011 Solgte blokka for en stund siden, men kjøpte en ny grunnet overgang til 86mm stempler og cooperringpakning så ble det tungvint med 84mm o-ringet blokk. Leverte til syrevasking hos BS-teknikk ute på Fornebu, kan anbefales! De tar allt fra skruer til hele biler i syrebadet sitt. Fikk blokka tilbake fra BS, så ble det matting og noen strøk med epoxygrunning. Nå er topp og blokk levert til plansliping og borring, skal være klart rett over på nyåret. Da blir det ikke lenge til det blir motor-skruing på meg også. Har også fått tak i et plant M30 svinghjul siden jeg gjerne vil ha 240mm clutch og Sachs 765 trykkplate. Det passer jaggu rett på motoren uten modifisering, kun litt sliping på startmotoren for å treffe startkransen med innslaget.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 I dag ble det ny cooler. 600x300x76mm. Passer helt perfekt i mellom rammevangene. Da kan man så smått bygge trykkrør og vannsystem.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Bestilt wiggins-kopi klemmer til trykkrør, skal visst være tilnærmet like gode som orginale, men til kun en brøkdel av prisen. Da blir det ingen problemer med trykkrør som hopper av osv. Handlet også inn olje slanger til tur og retur på turbo. Dumper snart en liten snurre ned i postkassa, gleder meg litt til den kommer. Noen som gjetter?
ealoken Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Kan du ta bilder av motorfester, bunnpanne og travversen for meg?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Kan du ta bilder av motorfester, bunnpanne og travversen for meg? Det ligger noen bilder på forrige side, men kan prøve å ta litt bedre bilder om du trenger.
ealoken Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 gjerne det, planlegger og bruke e34 m50 bunnpanne.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 Skal ordne i løpet av helga. Får god klaring fra bakken, men det er mulighet for å korte inn sumpen og heller bygge den litt ut i bredden om det blir lav sump.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Fått tilbake mellomaksel fra Powertrain Oslo. Forlenget bakre delen 70mm, avbalansert og ny maling. Begge kryss var tipp topp. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
E30_Dale Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Dette ser jo meget lovende ut. Planer om å skrape den ren under eller? Effekt er du har i tankene da ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå