joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 hvor kjøpte du wiggins klemmene dine? jeg vil også ha slike skjønner du!
Kristian H. Foss Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Hentet "Wiggins" på posten i dag. Ble sorte, lilla er ikke helt min greie. Håper de virker like bra som de ser ut. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Dette ser jo meget lovende ut. Planer om å skrape den ren under eller? Effekt er du har i tankene da ca? Hyggelig å høre! Dette blir en slags sleeper/gatebil så den blir ikke skrapet under, men har rengjort den helt under og skal få et nytt sort strøk under. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 hvor kjøpte du wiggins klemmene dine? jeg vil også ha slike skjønner du! Kjøpte de på ebay. Søk på Pegasus clamshell. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 fett prosjekt.e28 er råe biler, stå på Takk for støtten, blir mer og mer glad i 28'er! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
olleboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Blir bra kristian! mye betalte du for å få syrebadet blokka hos bs?
Kristian H. Foss Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Satser på det. Det kom på 2000,- Koster litt, men greit å få ut all driten i olje og vannkanaler.
olleboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Satser på det. Det kom på 2000,- Koster litt, men greit å få ut all driten i olje og vannkanaler. Greit å få gjort det når man først har det i deler , men for en stiv pris for å dyppe en blokk! hehe
Kristian H. Foss Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Satser på det. Det kom på 2000,- Koster litt, men greit å få ut all driten i olje og vannkanaler. Greit å få gjort det når man først har det i deler , men for en stiv pris for å dyppe en blokk! hehe Ja, det koster å være kar. Eller late som iallefall.
olleboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Satser på det. Det kom på 2000,- Koster litt, men greit å få ut all driten i olje og vannkanaler. Greit å få gjort det når man først har det i deler , men for en stiv pris for å dyppe en blokk! hehe Ja, det koster å være kar. Eller late som iallefall. Ja det gjør det,Men arti med resultater
Kristian H. Foss Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Jupp. Blir mye bra biler i området snart.
olleboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Jupp. Blir mye bra biler i området snart. Ja, vi er jo 5 stykker i samme bygg som er ferdig samtidig regner jeg med! Blir ett helvettes liv på veia da hehe
Kristian H. Foss Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Det blir spennende å se hvem som raser først, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå