Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Ok, blir pedalboks på meg, droppa det servo-hydrauliske bremsesystemet siden jeg hadde vakum bkf før.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Ja vet, har faktisk en 750 pumpe liggende. Men problemet med 518i/520i bkf blir da M50 innsuget.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Ja, det hadde passet midt i blinken.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Laget fester til oljekjøler, fornøyd med plasseringen. Blir an8 inn og ut, dette bør vel være tilstrekkelig? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
ealoken Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Husk at dette stjeler nesten all luften som skal kjøle radiatoren da, du må ha duckting, anbefaller og sette den nede og bruke hullene i fangeren som kan skjæres ut til denne.
|Ole| Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Einig, eg hadde min oljekjøler der og den stjal mykje av kjølinga...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Hm. Da må det nesten bli under cooleren. Får mindre luftstrøm mot oljekjøleren der nede, men får vel se om det blir hull bak skiltet ellernoe. Duckting, tenker du på å tette sidene for å få styrt luftstrømmen rett mot cooler og radiator?
ealoken Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Nede i stålfangeren er det utskjæring til oljekjøler, kan vise deg så lager du to ducktinger, en i fra oppe forran og en i fra nede. Ja luftstyringer, det er alfa og omega.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Nede i stålfangeren er det utskjæring til oljekjøler, kan vise deg så lager du to ducktinger, en i fra oppe forran og en i fra nede.Ja luftstyringer, det er alfa og omega. Dette må jeg se.
ealoken Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 jeg skal starte på min duct her om litt, bare få plassert kjølerne først.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 Ok. Sleng ut bilder i tråden din. Kjenner flere som har oljekjøleren plassert slik jeg har den nå og det fungerer, men dette er jo forskjell fra motor til motor. E85 hjelper litt på driftstemp det også.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 detta liker vi foss! blir mye av samme oppsettet som i volvoen detta, blir nok bestilt turbo og WG fra samme sted som du gjorde! liker prosjektet ditt! Missa helt denne jeg baja! Artig at du havna på bimmers. Det blir nok to hissige m50 får vi tro. Veldig fornøyd med servicen på den butikken. http://realstreetperformance.com/store/ For de som måtte lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå