Kristian H. Foss Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Fått pakke fra Summit. An6 & an8 sorte nylon slanger, stålomspunnet under nylon, nitrile så de skal tåle e85. An-wrench kit og varmematte. Får vel snart resterende "wiggins" i 4"
E30_Dale Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Ser bra ut, men du flytter vel oljekjøleren? Rayman her inne på forumet plasserte kjøleren slik og da gikk motoren varm p.g.a varmen fra oljekjøleren.
Kristian H. Foss Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Ser bra ut, men du flytter vel oljekjøleren? Rayman her inne på forumet plasserte kjøleren slik og da gikk motoren varm p.g.a varmen fra oljekjøleren. Skal prøve å plassere den et annet sted.
destroyy Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg har kjørt med oljekjøler forran slik på min m30 motor, funker knall det
Kristian H. Foss Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 En kompis hadde ingen problemer med dette på sin E30 M3 med S14 turbo og 2jz. Vurderer å teste det slik der nå om det ikke lar seg gjøre å montere et annet sted uten for mye jobb.
Rayman Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Var ikke oljekjøleren som var problemet på min, måtte til med flere vifter.. Hadde ikke flytta den om jeg var deg Ser bra ut forresten!
Kristian H. Foss Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Var ikke oljekjøleren som var problemet på min, måtte til med flere vifter.. Hadde ikke flytta den om jeg var deg Ser bra ut forresten! Ja den får nesten bare bli der til jeg ser hvordan ting fungerer.
|Ole| Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Bruk samme vifta som eg skal bruke, Volvo V70/S60 vifte...Suge verre enn Monica Lewinsky
Kristian H. Foss Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Bruk samme vifta som eg skal bruke, Volvo V70/S60 vifte...Suge verre enn Monica Lewinsky Hahaha. Har en stor elvifte fra MB w212 220cdi. Den er noe ala v70 i effekt og størrelse.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Lenge siden update her nå, men her kommer det litt. Lager fester til pedalboks. Forsterkningsplate i alu. Hengt opp i rattstamme, solid som få. Blir omtrent slik. Fikk igjen litt deler fra maskinering. Borret til 86mm, honet og planet blokk. Planslipt toppen, er tidligere slipt ventiler på samme verksted. Blokka maskert og klar for litt maling. Har også tatt litt rust i opphenget til bakstillinga. La i litt tykkere plate enn orginalt. BMW-hjørnet.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Må henge i litt fremover nå gitt. Skummelt vårlig ute nå.
ealoken Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 no shit, hehe, driver bare med pirk om dagen sjøl, håper jeg får bestilt mellomaksel neste uke.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 no shit, hehe, driver bare med pirk om dagen sjøl, håper jeg får bestilt mellomaksel neste uke. Hvilken aksel blir det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå