Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 front i fra e36m3 og bakre ledd i fra e28. Ok, må det gjøre noe med fremre delen, eller passet det bra?
ealoken Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 den passer jo rett på m3 kassa forran, og opphenget passet på org plassering midt under
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Ok, om 328i og 3,0 har lik lengde så passer nok dette bra. Jeg måtte bare forlenge bakre delen av 328i akselen. Fremre del lå i fin posisjon i forhold til opphengsfestet.
krizz95 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 sykt prosjekt, stå på videre! Dette må jo følges med!
hypah Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Kan du forklare hvordan en pedalboks funker kontra bkf?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 sykt prosjekt, stå på videre! Dette må jo følges med! Takk for det, hjelper på motivasjonen. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Kan du forklare hvordan en pedalboks funker kontra bkf? Med pedalboks så har du blandt annet mulighet til å justere bremsekraft foran/bak, iallefall inntil en viss grad. Jeg kjøpte på grunn av plassmangel og fordi det er en ganske simpel sak i forhold til f.eks servohydraulisk system som var planen i første omgang. Man får en ganske hard og presis pedal, ikke spesielt komfortabelt vil jeg tro. Finnes nok mer å si, men kommer ikke på noe mer nå i farta. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Lakkerte litt deler til motor + bilen og vasket motorrommet så det snart kan få litt grunning.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Skal virkelig bli godt med grunning nedi der, ser så trist og stusselig ut nå!
krizz95 Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 ble bra nå ja! hvordan gjorde du det med maskering av blokka når du lakkerte?
krizz95 Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 ble bra nå ja! hvordan gjorde du det med maskering av blokka når du lakkerte?
Pedi Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 Skal virkelig bli godt med grunning nedi der, ser så trist og stusselig ut nå! Gleder meg til å se farge oppi der nå, for alt annet begynner å bli så nice etterhvert...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 ble bra nå ja! hvordan gjorde du det med maskering av blokka når du lakkerte? Takk. Jeg teipet en god del utenfor blokka og skar rundt med en tapetkniv. Litt pirkearbeid, men det ble veldig bra La noen tøyfiller i hullene til frostpluggene siden jeg fjernet de før syrevaskingen. På register-siden av blokka skal jeg slipe ned malingen før jeg monterer. På baksiden er det nesten ingen vits i å maskere, bare fint å ha litt maling der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå