Kristian H. Foss Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Hyggelig å høre Pedi! Blir morro å få én enkel farge på alt, i stedet for det fargekartet som det er nå. Bestemte meg for å gappe stempelringene i dag. Fikk god hjelp av Olezz, kjekt å være to så det ikke blir kluss. Etterpå ble det sparkling av ujevnheter osv.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Skrevet Mars 29, 2012 Handlet inn litt småtteri så jeg kan sende avgårde veivparti til balansering. M30 Svinghjulet er tilbake fra planing og 1mm ned-dreiing av trykkplatas anleggsflate. Måtte fjerne styretapper og startkrans før jeg leverte fra meg. Dreide også ned flensen til innsugskammen 2mm for å passe på eksos-siden. Montert inn alle ventiler med PPF fjærkit, toppen er straks klar for montering. 3" og 4" trykkrør. Håper denne vil være med på mye morro i år også. Bonusbilde..
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Begynner å dra seg til nå! Ikke lenge før sesongstart
Kristian H. Foss Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Ja det går litt for fort mot sommeren nå. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
ealoken Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 gleder meg til og se blårøyken ligge lavt over horisonten
Kristian H. Foss Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Da er vi to. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
joachim sørlie Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Må stå på, nå har jo jeg også kommet igang igjen
Kristian H. Foss Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Hahah, den var helgrom den grandisen. Nå blir det snart grunning osv av motorrom. Skal prøve å få opp tempo igjen. Fått tilbake lysta Sørlie?? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
joachim sørlie Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 jaa, faktisk.. utrolig nok, er jo ikke lenge til det er fult kjør overalt nå, så må bare henge i motor er hvertfall straks ferdig!
helland Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 lest igjennom hele tråden din nå, arti å se så nøye å detaljert arbeid! Stå på !
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Det er bra Sørlie! Må bare henge i. Er kun penga det står på her, finnes mengder av motivasjon. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Kristian H. Foss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Takk for det Helland. Vært en stund siden update nå, men det kommer snart. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
joachim sørlie Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Er pengene som stopper det meste her og, så kjenner til den.. Er noe dritt -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå