NeonMuffler Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 ok, send meg gjerne link på PM hvis du finner det ut:)
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Head studs og main studs ankommet fra USA.
bmwstein Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de !
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de ! Synes M20 har den herligste lyden, men M50 er så gode og stabile motorer, så det blir et lett valg.
|Ole| Skrevet Oktober 29, 2010 Skrevet Oktober 29, 2010 dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de ! Synes M20 har den herligste lyden, men M50 er så gode og stabile motorer, så det blir et lett valg. No skal eg ikkje eg starte denne diskusjonen igjen men M20 er da stabil når den er nyoverhalt, tenning, bensin, luft og kjøling er riktig Og ikkje minst den råeste lyden
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de ! Synes M20 har den herligste lyden, men M50 er så gode og stabile motorer, så det blir et lett valg. No skal eg ikkje eg starte denne diskusjonen igjen men M20 er da stabil når den er nyoverhalt, tenning, bensin, luft og kjøling er riktig Og ikkje minst den råeste lyden Kan på ingen måte motsi deg der! Men liker M50 så godt da den er en silkemyk motor og det skal så lite til for å dra ut mye effekt uten å gjøre noe særlig mye med den. M20 er en gammeldags motorkonstruksjon, men er virkelig en motor for seg selv!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2010 Første gang eg har vert så einig så fort Hehe.
Kristian H. Foss Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Var på Ups å hentet Support girdle kit fra PPF hos i dag. Skal prøve å bli ferdig med bunndelen før jeg reiser i militæret.
mropsahl Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Var på Ups å hentet Support girdle kit fra PPF hos i dag. Skal prøve å bli ferdig med bunndelen før jeg reiser i militæret. stilig prosjekt! men hva er dette forno egentlig? hva er funksjonen?
|Ole| Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Var på Ups å hentet Support girdle kit fra PPF hos i dag. Skal prøve å bli ferdig med bunndelen før jeg reiser i militæret. stilig prosjekt! men hva er dette forno egentlig? hva er funksjonen? Den der skrur man imellom bunnpanne og blokk, den støtter festa til veiva så veiva står i ro. Veldig greit og ha om man skal over 600hk? Rett meg om eg tar feil
Kristian H. Foss Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor.
|Ole| Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor. Eg er veldig einig med deg, man veit aldri kor grensa stopper så er like greit å skaffe sånt når man er i gang Eg har sjølv stødgjørdel og er veldig glad for det, målet mitt var jo 4-500hk men no er målet godt 600hk så da er jo det knall og ha ein slik ein
Kristian H. Foss Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor. Eg er veldig einig med deg, man veit aldri kor grensa stopper så er like greit å skaffe sånt når man er i gang Eg har sjølv stødgjørdel og er veldig glad for det, målet mitt var jo 4-500hk men no er målet godt 600hk så da er jo det knall og ha ein slik ein Ja! Vet jeg ville angret på at jeg ikke monterte denne når bilen står i benken og tynes. 600 hk blir nok sykt morro i bilen din!
mropsahl Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Da får jeg sette en sånn opp på handlelista til jeg skal ha snurrende lyddemper da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå