Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, ja vi får se Ole. :) Det skal vist holde til over 2 bar, men det er jo selvfølgelig svensker som har erfart dette. Hvor mange Norske bar er en svensk bar? ^^

Mvh Kristian.

Hehe, har aldri prøvd å lade i det innsuget der sjølv så veit ingenting om det men eg tippe det sprikke på 1.4-1.5 :P

Svenskene overdriver jo ALT, eg er sikker på att vist du tar ein bil som har vert i benken til PPF å bremsa 600whp å sette den i ein god norsk streng benk så havner du på 500whp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det med benkinga har jeg stor misstanke om selv! En kompis har vært oppe i 1,5 uten problem. :)

Mvh Kristian.

Okok, ja vi håper det holder til den effekten du vil ha :)

Blir morro å sjå deg med meir effekt enn den gamle slitaren du har kjørt til no :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det ikke, så blir det aluinnsug. :-) Kult at du mener det! :) Jeg gleder meg stort, og skal bli gøy å lære seg noe med mer effekt! :D Har vært meget gøy å kjøre den gamle e30n frem til nå også, men det må virkelig brukes! :P

Mvh Kristian.

Eg kan garantere deg att når du kjøre såpass bra som du gjer med den effekten og den standen du har hatt på den bilen så kjøre du strøkent med den der ;) Mykje enklere å kjøre med meir effekt så lenge man holde seg på eit "brukbart" nivå :)

No er eg rimeleg amatør bak rattet på bane men eg merker att eg trenge den effekten eg har no for å gli lett igjennom alle svinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må ta det som et kompliment! :) Det virker lettere ned mer krutt, helt klart! :) Så litt av kjøringa di i helga, ser så morro ut å legge igjen feite røykskyer! :)

Mvh Kristian.

Hehe, la eg igjen røyk? Eg fekk beskjed om att det ikkje rauk i det heile :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja vi får se Ole. :) Det skal vist holde til over 2 bar, men det er jo selvfølgelig svensker som har erfart dette. Hvor mange Norske bar er en svensk bar? ^^

Svenskene overdriver jo ALT, eg er sikker på att vist du tar ein bil som har vert i benken til PPF å bremsa 600whp å sette den i ein god norsk streng benk så havner du på 500whp :P

Eller 600 whp hos PPF havner på 500 motorhk i Norge....

Det var jo en stund det virket på meg som at svenskene hadde fått forståelsen av at overlading betydde over 2 bar ladetrykk... Nevermind ord som driftsikkerhet, normaloktan-bensin eller mellomregister....

Men men...

Uansett, så synes jeg de siste bildene var good å se. Blir spennende å se dette i et motorrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...