Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor. :)

Eg er veldig einig med deg, man veit aldri kor grensa stopper så er like greit å skaffe sånt når man er i gang :)

Eg har sjølv stødgjørdel og er veldig glad for det, målet mitt var jo 4-500hk men no er målet godt 600hk så da er jo det knall og ha ein slik ein :P

Ja! Vet jeg ville angret på at jeg ikke monterte denne når bilen står i benken og tynes. :)

600 hk blir nok sykt morro i bilen din! :D

Det vil du nokk ikkje angre på nei :) M50 er sinnsjuk enkel og få hk ut av og :twisted:

600hk i bilen min blir nokk ganske skremmande i begynnelsen, har ikkje kjørt meir enn 420hk i E30 før og det var ganske ekstremt [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes at E30 S38 er sprekt på bane foreløpig. 420 er ekstremt, men 600 er jo hinsides |Ole|. :P

Ja det er hinsides og forrige eiger av motor meiner det er husmor trim av denne motorn :P Kjenne pågangsmotet kjem no men no skal eg gje meg før det blir for mykje OT her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes at E30 S38 er sprekt på bane foreløpig. 420 er ekstremt, men 600 er jo hinsides |Ole|. :P

Ja det er hinsides og forrige eiger av motor meiner det er husmor trim av denne motorn :P Kjenne pågangsmotet kjem no men no skal eg gje meg før det blir for mykje OT her :)

Hehe husmortrim.:P

OT er ingen fare så lenge det bidrar til økt pågangsmot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes at E30 S38 er sprekt på bane foreløpig. 420 er ekstremt, men 600 er jo hinsides |Ole|. :P

Ja det er hinsides og forrige eiger av motor meiner det er husmor trim av denne motorn :P Kjenne pågangsmotet kjem no men no skal eg gje meg før det blir for mykje OT her :)

Hehe husmortrim.:P

OT er ingen fare så lenge det bidrar til økt pågangsmot! :)

Ja pågangsmot er viktig når man drive med sånt, er lett og få for mykje motstand og da stoppe alt opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil, mange ganger det hadde stoppet helt uten god hjelp fra kompiser!

Samme her! Eg hadde solgt prosjektet her for ei stund tilbake hadde ikkje det vert for att eg blei nekta av kompisser :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker M50 i E28 er vel ikke alt for mange av dem:-) Blir vel en del bedre vektfordeling kontra en M30 turbo...

Skiller bare 1 kg mellom M50 og M30 som grunnmotor, så forskjellen blir nok ikke den helt store her :) Artig prosjekt og som de andre nevner virker de fine å overlade.

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker M50 i E28 er vel ikke alt for mange av dem:-) Blir vel en del bedre vektfordeling kontra en M30 turbo...

Skiller bare 1 kg mellom M50 og M30 som grunnmotor, så forskjellen blir nok ikke den helt store her :) Artig prosjekt og som de andre nevner virker de fine å overlade.

Hilsen Trond

Det var ikke rare forskjellen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...