ealoken Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 husk og ha flex rør før girkasse feste som eksosen henger i så slipper du vridninger på grenrør når du driver og jasser
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Det blir nok treff her og der når bilen er oppe og går. Flexrør kommer snart, tar ingen sjangser der. Blir et støttestag til turboen også. Mvh
KHaugland Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Vært på verkstedet med Kristian idag å ordnet litt på denna berømte e28'n Ferdig pussa klar til grunning. Ferdig grunna. Ferdig med to strøk fyller.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Takk for bilder Kristian! Deilig å bli kvitt de stygge sparkelflekkene!
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Fortsett i dette tempoet så er du klar til sommeren, dette ser bra ut
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2012 Hyggelig å høre. Skal stå på framover!
KHaugland Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Skal du stå framover Kristian?? Det skal jeg huske kl 9 imorra Her er litt av dagens arbeid. Montert bakstillinga og lagt på eksosbandasje God kveld
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Utrolig strøkent bygg Kristian! Jeg digger valget ditt med M50 i E28 og plasseringen av motoren:) Bra arbeid med downpipe/WG, legg ut like detaljerte bilder av videre eksos da
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Utrolig strøkent bygg Kristian! Jeg digger valget ditt med M50 i E28 og plasseringen av motoren:) Bra arbeid med downpipe/WG, legg ut like detaljerte bilder av videre eksos da Takker så mye! Det hjelper på veldig med slike kommentarer.. Skal prøve å bli flinkere til å ta bilder når jeg får meg nytt kamera. Mvh
Kjakan Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Hei! Kjempe flott arbeid du gjør!! Blir spennande å sjå oppstart å film av kordan den kjem til å fungere og ka effekt du havna på Kor du fekk tak i dissa eksos delane? benda å slik? Mvh
ehrnst Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Flott arbeid her, ja:) skulle hatt tig altså... Sent from my Lumia 800 using Board Express
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Hei! Kjempe flott arbeid du gjør!! Blir spennande å sjå oppstart å film av kordan den kjem til å fungere og ka effekt du havna på Kor du fekk tak i dissa eksos delane? benda å slik? Veldig oppmuntrende å høre Kjakan! Gleder meg stort til dagen den skal startes opp og ikke minst mappes og bremses! Eksosdelene kjøpe jeg delvis på Ahlsell og Mekonomen. Mvh Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Flott arbeid her, ja:) skulle hatt tig altså...Sent from my Lumia 800 using Board Express Godt å ha en kompis som kan tig, blir så mye penere. Mvh
Johanzn Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Detta ser bra ut! bare å slenge ut fler bilder må nesten komme innom en tur til i framtiden, bare få bilen min i litt bedre stand først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå