Trond.S Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Du bygger om til håndbrekk på forhjula i ekte Saab-stil eller? Perfekt for lange burnouter da Bør bli rimelig fast og fin den forstillinga di nå. Bytter ut de håpløse orginale casterstagsforingene regner jeg med?
Morty999 Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 di håpløse casterstag foringene holder MYE lengre enn powerflex søppla. så ville gått for di org til man finner noe bedre,
Trond.S Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Powerflex er søppel, men neddreide GS foringer fra e34 eller de bimmerworld solgte til e28 (hørt rykter om at de har gått ut?) har vist seg å fungere bra.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Her blir det Saab tendenser ja! Føler nye orginale foringer er gode nok til mitt bruk foreløpig. Blir ingen rundetid bil dette, ennå. Men vil gjerne ha link Trond. Mvh
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Ikkje tenk på det bremse røret, eg har mitt på samme plass i E30`n og har enda ikkje hatt problem, var så hett att kitten på dempertårnet bobla ved ei anledning, bremserøret og veska hadde det like fint...Det var racing veske da...
Trond.S Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Søkte på bimmerworld nå og fant ikke de foringene i lista dems. Mener jeg har hørt det før at de gikk ut ikke så lenge etter jeg kjøpte i 05/06. Får klare dere med orginale da GS e34 foringene har riktig diameter, men er litt for breie og kan enkelt dreies ned.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Får prøve de fra gs om disse blir for slappe, tror ikke det blir noe problem på en stund. Godt å høre Ole! Mvh
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Btw, herregud for eit cleant bygg det her blir. Håper du klare å skjule ledningsnettet bra og eg sliter litt med det :/
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Btw, herregud for eit cleant bygg det her blir. Håper du klare å skjule ledningsnettet bra og eg sliter litt med det :/ Godt du har trua. Har faktisk tenkt litt på hvor jeg skal legge ledninger utenom dempertårn og innerskjermer. Litt utfordring, men skal nok få det til. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Byttet til meg en E36 M3 3,2 6trinns getrag kasse mot et sett brukte vinterdekk forrige dagen. Litt usikker på om jeg skal bygge om til denne eller bruke den planlagte 3,0 M3 5 trinns kassa fra ZF. Hvilken tåler mest?
ealoken Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Du bør egentlig ha diesel kasse. 6trins kassa holder 550-650 hk sies det. 3 liter kassa 450.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2012 Kan nok stemme.. Vurderer å selge denne og legge penger i 530d eller E46 M3 kasse Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå