vegardk Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 fin tråd,og for en jobb du har gjort. har gått glipp av denne:S men her skal det følgesmed
Trond.S Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Ser fortsatt veldig bra ut. Blir det M5 stabstag på deg eller? Hva synes du om Spax understellet forresten?
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 fin tråd,og for en jobb du har gjort. har gått glipp av denne:S men her skal det følgesmed Takker så mye! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Ser fortsatt veldig bra ut. Blir det M5 stabstag på deg eller? Hva synes du om Spax understellet forresten? Det blir enten M5 eller fra ireland engineering, litt usikker ennå. Det virket fette stivt det lille jeg kjørte med det før bilen ble demontert. Bør nok ha coilovers, men føler at dette får duge frem til andre ting er på stell. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 God følelse å få bilen ned på hjula igjen. Skal gjøre noe med høyden asap.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Kjøpt meg vinge i dag, synes denne gjør seg på et gammelt øsekar!
Pedi Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Den vinga er helt rett... Godt å se bilen på 4 hjul igjen forresten!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Den vinga er helt rett...Godt å se bilen på 4 hjul igjen forresten! Prikken over i'en. Det var veldig godt å få den ned, blir snart lavere. Hvordan blir det med lampene dine pedi? Vurderer nye da samtlige har sluppet litt i reflektorbelegget. Mvh
Pedi Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Lampene mine har gått helt i 1000 knas omtrent. Jeg har ikke råd til nye lykter nå, så det har stoppet heeeeeeeelt opp der nå. Damn!
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Hm.. Kjipt, de er ikke helt billige heller. En kollega har en kompis på hella så skal høre der. Om ikke det blir noe så får disse duge en stund. Takluke guiden din var fin, må nok justere min en tanke snart. Mvh
Pedi Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Var planen å lage en takluke DIY, men vips så sto luka i. Var en kompis som var innom på besøk, og jeg bare jobbet litt mens vi preika skitt - og DER var den DIYen en saga blott. Jeg tok bare noen få bilder av det mest relevante desverre...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2012 Fikk et visst inntrykk likevel. Får prøve meg på luka en dag, er litt igjen før sånn småpirk kan gjøres desverre. :/ Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Morro å se bilen ta litt form igjen. Bør klare lakkering før jul.
Pedi Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Kristian..... Dette bildet var virkelig et bilde som jeg likte!! Rent og ryddig, fine felger (jeg liker de på E28) og sist men ikke minst - bilen din ser ut som en bil...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 Opmuntrende ord! Det tar seg opp nå. Driver med senking i skrivende stund. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå