Magnus_bmw Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Flotte greier det her! Lite spm ang clutchpakken din, skal du bruke hydraulisk utløserlager type tilton eller modifiserer du standard?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Flotte greier det her! Lite spm ang clutchpakken din, skal du bruke hydraulisk utløserlager type tilton eller modifiserer du standard? Jeg har et som ligner litt på tilton.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 fææææl volvo Det mener du ikke!
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er det noen ulemper/fordeler med å kjøre org svinghjul på tilton clutchen egentlig? Får du svinghjul i samme size som trykkplate og lamell til M50?
|Ole| Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Er det noen ulemper/fordeler med å kjøre org svinghjul på tilton clutchen egentlig? Får du svinghjul i samme size som trykkplate og lamell til M50? Dobbelmasse svinghjul er jo forbruksvare når man har litt gamp...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Man må nesten kjøre enkelmasse svinghjul. Mitt er et m3 s14 svinghjul som er maskinert til denne trykkplata. Mvh
Haakjin Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Ahh, okei. Jeg er ikke helt inne på clutch og svinghjul. Men forstår jeg dere rett om dobbelmassesvinghjulet er mye mindre i size enn enkeltmasse? Forstår at enkeltmasse er mere holdbart. Sorry OT Kristian Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Dobbelmassesvinghjul er tykt og todelt. De sitter sammen, men det er en slags svingningsdemper. Den har ikke spesielt stor holdbarhet med mer effekt enn orginalt, særlig ikke med sinterclutch. Enkelmasse er tynnere, kun et svinghjul maskinert ut av massivt stål. Mvh
Xavi0n Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 Hvordan gikk det å sveise oljenippel på bunnpanna, er jo et helvette å sveise i støpt alu?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Skrevet Desember 12, 2012 Hvordan gikk det å sveise oljenippel på bunnpanna, er jo et helvette å sveise i støpt alu? Det gikk helt fint, en kompis som har sveisa en del alu før gjorde det. Har sveisa litt i bunnpannen selv med tig, synes det gikk helt greit jeg. Skal sies at bunnpanna har vært en god time i koken først da, og glassblåst hele etterpå.
Xavi0n Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Ja, å koke ut oljen er jo prosedyre, men siden det ikke sto noe om det lurte jeg på om du hadde fått så bra sveis uten koking.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 13, 2012 Forfatter Skrevet Desember 13, 2012 Åja, det var nok ikke nevnt noe om det nei. Har stort sett kokt og glassblåst hele dritten her snart..
Oberland Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 http://www.akgmotorsport.com/catalog/catalog.php?category=e12%2Fe24%2Fe28%20Suspension%2FBushings Nederst på sida her har du foringer som ser "solide" ut Bilen tar forøvrig form ser jeg! Håper det blir en god gjeng med fete gamle Bimmere rundt om på treffa i sommer, b.l.a denne
Kristian H. Foss Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Takk for den Oberland! Virker som at de foringene er mer riktig enn orginalen, må prøve de om ikke lenge. Hadde vært gøy å sett at alle fikk klare bilene sine så det blir en liten gjeng ja, det ville jo skillt seg litt ut egentlig. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Handla litt julegaver til meg selv i dag, blir morro å få pakker etter julaften også! Bremser fra 750 foran og 540 bak. Wheelstuds. 25mm & 19mm kit. Rattstammeforing. An10 utganger for oljekjøler til S50 oljefilterhus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå