Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noen ulemper/fordeler med å kjøre org svinghjul på tilton clutchen egentlig? Får du svinghjul i samme size som trykkplate og lamell til M50?

Dobbelmasse svinghjul er jo forbruksvare når man har litt gamp...

Skrevet

Ahh, okei. Jeg er ikke helt inne på clutch og svinghjul. Men forstår jeg dere rett om dobbelmassesvinghjulet er mye mindre i size enn enkeltmasse? Forstår at enkeltmasse er mere holdbart.

Sorry OT Kristian

Mvh

Skrevet

Dobbelmassesvinghjul er tykt og todelt. De sitter sammen, men det er en slags svingningsdemper. Den har ikke spesielt stor holdbarhet med mer effekt enn orginalt, særlig ikke med sinterclutch. :)

Enkelmasse er tynnere, kun et svinghjul maskinert ut av massivt stål.

Mvh

Skrevet
Hvordan gikk det å sveise oljenippel på bunnpanna, er jo et helvette å sveise i støpt alu?

Det gikk helt fint, en kompis som har sveisa en del alu før gjorde det. Har sveisa litt i bunnpannen selv med tig, synes det gikk helt greit jeg. :) Skal sies at bunnpanna har vært en god time i koken først da, og glassblåst hele etterpå.

Skrevet

Takk for den Oberland! Virker som at de foringene er mer riktig enn orginalen, må prøve de om ikke lenge.

Hadde vært gøy å sett at alle fikk klare bilene sine så det blir en liten gjeng ja, det ville jo skillt seg litt ut egentlig. :)

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...