Morty999 Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Blir så griserå denne bilen! Jeg "angrer" faktisk litt på att jeg brukte M30 i min når jeg ser hvor god plass det er med M50! Pluss att jeg syns helt ærlig M50 er en mye bedre motor.. Stå på så du blir ferdig til sesongen! Hyggelige ord her. Liker godt M50 pga nyere motorkonstruksjon osv, men har for meg at du kansje får litt mer moment med en stor M30 høvelbenk. høvelbenker er fint funker utrolig bra tl alderen og er "holdbart"
Oberland Skrevet Desember 15, 2012 Skrevet Desember 15, 2012 Blir så griserå denne bilen! Jeg "angrer" faktisk litt på att jeg brukte M30 i min når jeg ser hvor god plass det er med M50! Pluss att jeg syns helt ærlig M50 er en mye bedre motor.. Stå på så du blir ferdig til sesongen! Hyggelige ord her. Liker godt M50 pga nyere motorkonstruksjon osv, men har for meg at du kansje får litt mer moment med en stor M30 høvelbenk. høvelbenker er fint funker utrolig bra tl alderen og er "holdbart" Hehe, regnet med den kom
Kristian H. Foss Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 Morten er glad i de gamle gode! De holder jo overraskede bra egentlig. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Knallbra de og Joachim!
Kristian H. Foss Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Liten update her nå, ble bare en time før man ble revet med på kino. Takk til Morty999 for korting og balansering av mellomaksel, nå har jeg en fremre del til 6trinn og en lengre del til 5trinns. Bare å bråbytte ved girkasseskift. Laget også klart to spakstell. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Hyggelig, blir snart masse updates her!
helland Skrevet Desember 19, 2012 Skrevet Desember 19, 2012 Hyggelig, blir snart masse updates her! høres bra ut, lite som har hatt fremgang på e28 trådene her inne nå en stund
Kristian H. Foss Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 Hehe, ja det går i rykk og napp for de fleste av oss. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 Har litt alusveising foran meg i jula, må ta ferdig trykkrør og litt småtteri. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Morty999 og jeg så litt på elnettet til Link'en i går kveld. Har merket opp alt som skal brukes og trukket ledninger, så nå er kosejobben i gang. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå