helland Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 her skjer det ting er så glad jeg ikke skal trekke og koble slikt, hater å jobbe med slikt blir nok bra dette !
Pedi Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Å legge opp nytt er jo en fryd, det er værre å feilsøke opp gammelt nett som folk gjerne har vært å klussa i flere ganger før...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Å legge opp nytt er jo en fryd, det er værre å feilsøke opp gammelt nett som folk gjerne har vært å klussa i flere ganger før... Helt enig! Gleder meg til å begynne.
helland Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 jeg ser helst jeg slipper annet enn å koble opp kontakt mot kontakt jeg, men det er vel kosejobb for dere, som kan det
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Har man koblet litt før så er det bare kos. Første gang jeg kobler sprut, men tror ikke det vil by på store problemer. Mvh
joachim sørlie Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Er ikke såå vanskelig har man drevet litt med det før, det som er helvete er gamle elnett som er kobla og kobla om på
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Kunne fått kjøpt pnp elnett på ppf, men jeg føler liksom at dette er halve morroa før oppstart. Ser frem til å koble, skal nok få det til, går ikke dette så skal jeg brenne opp fagbrevet. Mvh
volvobrage Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Du som sveiser alu sjølv, du skal ikkje lage deg nytt innsug når du er i farta?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Jeg får til å sveise selv, men har lite trening så det blir ikke pent. En kompis skal lage et for meg, men det blir ikke før jeg har fått alt til å fungere. Mvh
Kimmit Racing Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 Deler til kassa di er kommet..skal sette den sammen til deg neste uke
Kristian H. Foss Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 [ Bilde ] Stilig interiør Dette er racing, Bjørnar! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 Deler til kassa di er kommet..skal sette den sammen til deg neste uke Å, gleder meg! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Godt nyttår alle sammen! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå