Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Hahaha, fantastisk Du kjem foresten ikkje til å angre på dei Ireland staga, det lille eg fekk prøvd bilen min på Gatebil September merka eg stor forskjell på rævva Gleder meg til å teste disse, har bare e30n å sammenlikne med av banebiler så dette blir nok stor overgang. Var hos Kim i går en tur og så at han har disse også. Mvh
|Ole| Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hahaha, fantastisk Du kjem foresten ikkje til å angre på dei Ireland staga, det lille eg fekk prøvd bilen min på Gatebil September merka eg stor forskjell på rævva Gleder meg til å teste disse, har bare e30n å sammenlikne med av banebiler så dette blir nok stor overgang. Var hos Kim i går en tur og så at han har disse også. Mvh Ja da blir det nokk litt vanskelig å merke noko til dei staga uansett siden det blir fra skute til banebil på 1-2-3 Du var innom der ja, fekk du sjå veiva mi også da eller?
Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Hehe, ja det blir en overgang av dimensjoner. Er innom der støtt og stadig på shopping, skulle hente tilbake kassa mi fra smg til manuell ombygging. Så motoren din sto der, men så ikke veiva nei. Mvh
|Ole| Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hehe, ja det blir en overgang av dimensjoner. Er innom der støtt og stadig på shopping, skulle hente tilbake kassa mi fra smg til manuell ombygging. Så motoren din sto der, men så ikke veiva nei. Mvh Det kan eg tru på att det blir MORRO istedenfor morro med denne bilen ja Ahhh, det var deg han bygde om kassa for ja
Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Du så kassa? Ble fin den. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Kansje jeg joiner Joachim! Mvh
|Ole| Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Du så kassa? Ble fin den. Mvh Eg har ikkje sett den nei, hørte berre att han holdt på med ei
Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Aha, gjort det før han. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Lakkerte stabstagene så de fikk en mer nøytral farge. Sikkert kjedelig for mange, men liker det best slik. Mvh
olleboy Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Lakkerte stabstagene så de fikk en mer nøytral farge. Sikkert kjedelig for mange, men liker det best slik. [ Bilde ] [ Bilde ] Mvh Så bedre ut det ja ) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Trond.S Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli Svart ser ryddigst ut synes nå jeg!
|Ole| Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli Svart ser ryddigst ut synes nå jeg! Einig, skulle eg vert så nøyen hadde eg valgt å kalle alt svart, bortsett fra diff og andre deler som inneholde veske så man ser om det lekker/svetter
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli Svart ser ryddigst ut synes nå jeg! Hahaha, kunne ikke sagt det bedre! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli Svart ser ryddigst ut synes nå jeg! Einig, skulle eg vert så nøyen hadde eg valgt å kalle alt svart, bortsett fra diff og andre deler som inneholde veske så man ser om det lekker/svetter Føler det blir litt mye dilldall her, men har man lakkert en ting så må man ta resten mens man er i gang og før bilen er kjørbar synes jeg. Hvis ikke blir det aldri noe av å lakkere senere for min del iallefall. Det er veldig lurt med lys farge på deler som kan lekke ja. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå