Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha, fantastisk :P

Du kjem foresten ikkje til å angre på dei Ireland staga, det lille eg fekk prøvd bilen min på Gatebil September merka eg stor forskjell på rævva ;)

Gleder meg til å teste disse, har bare e30n å sammenlikne med av banebiler så dette blir nok stor overgang. :) Var hos Kim i går en tur og så at han har disse også. :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, fantastisk :P

Du kjem foresten ikkje til å angre på dei Ireland staga, det lille eg fekk prøvd bilen min på Gatebil September merka eg stor forskjell på rævva ;)

Gleder meg til å teste disse, har bare e30n å sammenlikne med av banebiler så dette blir nok stor overgang. :) Var hos Kim i går en tur og så at han har disse også. :)

Mvh

Ja da blir det nokk litt vanskelig å merke noko til dei staga uansett siden det blir fra skute til banebil på 1-2-3 :P

Du var innom der ja, fekk du sjå veiva mi også da eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir en overgang av dimensjoner. :D Er innom der støtt og stadig på shopping, skulle hente tilbake kassa mi fra smg til manuell ombygging. Så motoren din sto der, men så ikke veiva nei. :)

Mvh

Det kan eg tru på att det blir MORRO istedenfor morro med denne bilen ja ;)

Ahhh, det var deg han bygde om kassa for ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli ;-) Svart ser ryddigst ut synes nå jeg!

Einig, skulle eg vert så nøyen hadde eg valgt å kalle alt svart, bortsett fra diff og andre deler som inneholde veske så man ser om det lekker/svetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli ;-) Svart ser ryddigst ut synes nå jeg!

Einig, skulle eg vert så nøyen hadde eg valgt å kalle alt svart, bortsett fra diff og andre deler som inneholde veske så man ser om det lekker/svetter :)

Føler det blir litt mye dilldall her, men har man lakkert en ting så må man ta resten mens man er i gang og før bilen er kjørbar synes jeg. Hvis ikke blir det aldri noe av å lakkere senere for min del iallefall. :) Det er veldig lurt med lys farge på deler som kan lekke ja. :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...