NBCustom Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 når du får senket den og får motoren oppe og gå, så er dette lett den råeste e28 i Norge og sannsynligvis den tøffeste jeg har sett noen sinne.. e28 er penest med masse krom, senk og kantfelger, så topper du det hele med turbosekser.. det kan ikke bli bedre. Er fint det bildet du har av rumpa på den, ryddig og rustfri stuss som glinser du skal ikke ha krom nyrer også da? så det står i stil med resten tenkte jeg på.
Kristian H. Foss Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 når du får senket den og får motoren oppe og gå, så er dette lett den råeste e28 i Norge og sannsynligvis den tøffeste jeg har sett noen sinne..e28 er penest med masse krom, senk og kantfelger, så topper du det hele med turbosekser.. det kan ikke bli bedre Hehe, jøss! Dette var jaggu en over middels hyggelig kommentar! Synes selv det er kult med litt orginalt stuk. Hadde vært stilig med m-optikk, men har vært inne på tanken å kun la den være som den er i karosseriet også.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Har demontert bilen utvendig og i motorrommet i det siste, skal pusses ned og lakkeres før motoren kommer på plass. Meget fornøyd med bilens stand etter demontering, heldigvis veldig lite rust og det er som forventet. Det er kun litt rust på dempertårn og bakplate, men dette er ingen umulig oppgave. Fargen blir den samme som før, Balticblau metallic. Utvendig skal den være ganske så lik som den er nå, men selvfølgelig lavere og shadowline.
Morty999 Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 har ikke lyst å selge isolasjonsmatta på torpedoen? og den plata foran varmeapp motoren...
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 har ikke lyst å selge isolasjonsmatta på torpedoen? og den plata foran varmeapp motoren... isåfall å kjøper jeg den:P trenger ikke den foran varme apparat motoren jeg da:P
Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Hadde tenkt å beholde den om jeg ikke får tak i ny, selv om denne er veldig fin. Men hva byr folk da?
chrisdtr Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Denne jeg så på country festivalen på vinstra i sommer? Det kan nok stemme bra ja! Haha Hehe, jeg også bodde rett ved amcar. Kjørte en grønn e28 520
Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 La merke til den grønne faktisk.
Morty999 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 for dne mappa på torpedoen byr jeg lett 500 spenn.. men da skal jeg ta den av selv..
Kristian H. Foss Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 for dne mappa på torpedoen byr jeg lett 500 spenn.. men da skal jeg ta den av selv.. Har desverre demontert den. Skal beholde den siden den ikke lenger er å få tak i.
NBCustom Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 alt høres veldig bra ut foruten shadowline, det vil ødelegge bilen mye syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå