Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Må da være bedre med kjedelig understellsdeler enn å bli beskyldt for å ha kjørt over et tivoli Svart ser ryddigst ut synes nå jeg! Einig, skulle eg vert så nøyen hadde eg valgt å kalle alt svart, bortsett fra diff og andre deler som inneholde veske så man ser om det lekker/svetter Føler det blir litt mye dilldall her, men har man lakkert en ting så må man ta resten mens man er i gang og før bilen er kjørbar synes jeg. Hvis ikke blir det aldri noe av å lakkere senere for min del iallefall. Det er veldig lurt med lys farge på deler som kan lekke ja. Mvh
Rayman Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Ser strøkent ut dette her må ikke bli redd for å bruke den da!!
Kristian H. Foss Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Ser strøkent ut dette her må ikke bli redd for å bruke den da!! Blir nok litt redd for den, men kan love deg at den skal brukes for det den er bygget for! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Fikk simmeringer til diff i dag så da var det bare å slenge sammen litt parts og montere i bilen. Dreide meg foringer til giroverføringa i pom. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Kommet litt igang med datasprutet, koblet opp relér og litt div i kveld. Fortsetter så med motornettet og innvendig i bil. Mvh
Trond.S Skrevet Januar 21, 2013 Skrevet Januar 21, 2013 Ser ut som du har holdt på med ledningsnett før. Har fortsatt trua jeg!
Kristian H. Foss Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Godt å høre folkens! Er morro med elnett om dagen, er i dialog med lakkerer for tiden også. Ikke umulig at denne blir klar for våren/sommeren
joachim sørlie Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Ikke umulig at denne blir klar for våren/sommeren i like
Kristian H. Foss Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Takk for det! Må henge i framover. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Skrevet Januar 22, 2013 Litt kobling i motorrommet i dag. Mvh
Sund.M3 Skrevet Januar 22, 2013 Skrevet Januar 22, 2013 Ikke umulig at denne blir klar for våren/sommeren i like +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå