Kristian H. Foss Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Skrevet Februar 22, 2013 Gleder meg stort til alle E28'ene skal samles på treff, blir stas å se alle de flotte bilene og sikkert slå av en liten prat med eierne. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Ferdig med kobling av datasprutet og er igang med å montere litt interiør igjen. Alt innvendig er blitt vasket. Bryter til launch controll Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Hyggelig å høre! Teppet er midlertidig. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Den blir utrolig kult å prøve! Mvh
|Ole| Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Den blir utrolig kult å prøve! Mvh Hehe, det trur eg på!! Eg har leika med tanken på min og men eg trukje eg tør, blir sikkert hekta når man først har prøvd Er jo ikkje direkte sunt for motoren vel? Blir jo meget hett
Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Det har vel noen bakdeler ja! Men når man har funksjonen inne i sprutet så må jeg nesten prøve. Mvh
|Ole| Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Det har vel noen bakdeler ja! Men når man har funksjonen inne i sprutet så må jeg nesten prøve. Mvh Hoff ja, eg og har lyst Eg har lyst på antilag og eg
Kristian H. Foss Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Det hadde gjort seg på din og da Ole! Antilag er iallefall ikke helt sunt tror jeg. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Fikk litt deler fra ppf i dag. Noen som har et spesielt gap å foretrekke på pluggene? De ligger på 0,80mm nå. Viktigste er vel kansje at alle er like. Mvh
Morty999 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 0,8mm er fint. jeg kjørte 1mm på min uten fusk på 1,6 bar og e85.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå