Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sant det Jørgen! Har erfaring med nokian og conti med tanke på grep, men de går i oppløsning når man spinner mye med de. Må prøve f.eks Toyo 888 eller noen andre gateslicks. :) Blir nok justering på camber bak til høsten/vinteren.

Kommer inn bakseter og ruter osv, det er noen kilo der. Virker som du har godt feste på e21 selv om den er lett.

Mvh

Skrevet
Blir spennende å se hvordan det fungerer da! Min veier 1175kg i følge vognkort, men kan nok regne noe ekstra på den nå.

Mvh

Whaaat? Mindre enn E30'n det jo..

Ribba i tillegg så skjønner jeg at det skjer litt ja ;)

Skrevet
Blir spennende å se hvordan det fungerer da! Min veier 1175kg i følge vognkort, men kan nok regne noe ekstra på den nå.

Mvh

Whaaat? Mindre enn E30'n det jo..

Ribba i tillegg så skjønner jeg at det skjer litt ja ;)

Stussa på det selv ja :P 25kg tyngere enn e30 touringen til en kompis.

Mvh

Skrevet
Min står oppført med 1230kg uten fører

I min stod det 1195 uten fører, det er 318 da...

Skrevet
Skal lure meg inn på baksiden av biltilsynet og inn på vekta når den blir klar for veien. :D

Mvh

Jeg kjørte innom bt vekta sist jeg var på bremsing. Bt er nabo med bjørnstad. Folka i kontrollhalen så litt rart på meg når jeg for der og svirra uten skilter. :lol:

Min var 1100 med full tank. :D

Skrevet
En liten 2-3 gir burnout. Måtte se hvordan den fungerte. :)Beklager eventuelle nakkeskader.

Hahaha :lol: , men ja er noen som ikke helt vet hvordan man skal holde mobilen ved filming :P Virket som den spant greit ihvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...