HypeTraxX Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Hehe! Det er litt smak og behag, når jeg først prøvde hansker så ble det en vane. Ser kansje litt "wannabe pro" ut, men det gir jeg blanke i. Det var vel slik jeg tenkte også! Hehe Men da gir man blanke i det ja
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Det får man bare gjøre. Veldig fornøyd med mine hansker fra gs. Mvh
Moseby Racing Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 hansker er jo helt sjef og kjøre med! får mye bedre grep i rattet også.+ at du slipper og bli skinnflådd inni hånda etter ei helg med intens ratting på gatebil
|Ole| Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Det får man bare gjøre. Veldig fornøyd med mine hansker fra gs.Mvh +1 på den, er fornøgd med mine også! Hanska er alfa omega når det gjelder å kjøyre med semska skinn! - Når kjem film uten musikk?
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Stemmer det! Film kommer når jeg får tid, driver å gjør bilen klar for dragrace i helga. Mvh
Kristian Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Det får man bare gjøre. Veldig fornøyd med mine hansker fra gs.Mvh Synes mine virker slitt etter kun to banetreff. Sømmen er løsnet ved tommelen på begge to mener jeg også... Får ta de med inn å få nye
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Høres ut som litt varierende kvalitet på disse da.. Er vel noe kinagreier tenker jeg. Mine er brukt 3-4 ganger og er fortsatt "strøkne". Mvh
Kristian Skrevet August 30, 2013 Skrevet August 30, 2013 Jepp. Lykke til med drag! Får oppdatere med film og tider da
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2013 Forfatter Skrevet August 30, 2013 Takk, det trengs! Skal oppdateres med antall knekte drivaksler også.. Mvh
Moseby Racing Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 lykke til kristian! får vell noen tips og triks av vidar vill jeg tru kan være mulig og få noen fine tider med bilen din da men skal du kjøre på vanlig gate hjul eller?
Kristian H. Foss Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Takk for det Marius! Har fått en liten leksjon allerede. Håper det tørker opp snart så vi kan prøve. Blir gatedekk først og så dragslicks. Mvh
Kristian H. Foss Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Fornøyd etter dagens økt på gardermoen, selv om tidene var ikke noe å skryte av. Prøver igjen i morgen om jeg får på dragslicks, har egentlig for store bremser for 15". Mvh
NBCustom Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Se der ja! Endelig noen på bimmers som deltar i riktig motorsport:) AMCene er så korte i rumpa at man bør ha wheelie bar, for i verst fall kan man dra rundt. hehe. Denne må du ta med til Sverige for å kjøre K.U.N eller Stockholm Open med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå