Kristian H. Foss Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Har endelig fått gjort litt med bilen igjen. Kjedelig å pusse og slipe vekk sveis osv, men det må til. Ser iallefall stor framgang for hver gang vi driver på. Har vært på bussgods i Sverige og hentet M52B28 veiva, kjøpt av Dgyldmark på PPF forumet for en hyggelig pris. Veiv, blokk, råder og diverse andre motordeler skal etter planen leveres til motorverksted til helga for inspeksjon og polering, evt maskinering og vektjustering, det som må gjøres med andre ord.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Skiftet ut et lite hjørne på fordøra i dag, pusset litt og lagt på sparkel. Nå er god-bilen heldigvis snart fri for rust. Trenger en hjulbuevals så jeg kan få valset hjulbuene, greit å få gjort før lakkering.
matss Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Er imponert over hvor mye som er blitt gjort på kort tid! Fortsett sånn
OLEZZ Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 Det her blir strøkent til slutt. Gleder meg til å sette den sammen
Kristian H. Foss Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Skrevet Mars 15, 2011 Det her blir strøkent til slutt. Gleder meg til å sette den sammen Ja det er vi flere om gitt! Skal bli morro å sette sammen motoren også.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Leverte veiva til utmåling hos et motorverksted på fredagen, heldigvis var veiva helt perfekt så da skal den kun poleres. Blokka ble også fin-honet da den var litt grov i bildet. Blir nok snart en liten bestilling fra Vac motorsports.
Myrvangen Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Denna kommer til å bli grisefin når den blir ferdig antar jeg Stå på!
Kristian H. Foss Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Satser på det vettu. Mye er gjort når karosseriet er ferdig.
Kristian H. Foss Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Igjen masse kjedelige oppussings bilder, men det er godt å se at rusta forsvinner. Er hvert øyeblikk en rustfri E28. Har også kappet vekk radiatorkappa i frontplata for å tjene inn litt ekstra plass foran motor. Kommer flere bilder senere.
Haakjin Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Steike , dette ser da kjempe bra ut. Stå på! Men hvilket spakkel bruker du?
Kristian H. Foss Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 Fått veiva tilbake fra polering, så veldig bra ut. Får veldig lyst til å montere sammen motor nå, men er enda mye som mangler. Kjøpte en B20 av AlXz på forumet i dag, trenger en delemotor siden jeg mangler diverse braketter, skruer og komponenter på motoren jeg skal sette sammen. Alt jeg mangler er likt på B20 og B25.
fizn Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Følger med her, blir nok noe nytt å høre M50 lyd i en E28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå