Kristian H. Foss Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Beste tid ble 12, 7 og 200, 00 i mål. Hadde veldig dårlig grep i starten så det må gjøres litt med bærearmer osv skal jeg kjøre fortere uten dragslicks. Alt i alt så er jeg meget fornøyd! FILM: Mvh
Kristian H. Foss Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Og filmen fra E30meet på Våler UTEN musikk.
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Litt mye vindstøy, men det blir alltids noe. Mvh
_anders Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Helt rett e28! Dritrå neste år SKAL jeg og prøve litt dragracing
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Det må du prøve! Blir fort hekta! Mvh
oddis Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Dritrått! Det så JÆVLIG moro ut på E30 meet filmen fra det hjelm kamera Hvordan føltes bilen på klista bane på Gardermoen? Gikk den vesentlig bedre enn du trodde før? En kompis debuterte nylig i dragracing og han var helt vill i blikket da han kom inn etter første passet. Han ante ikke at bilen hans gikk så godt (700hk E36). Han hadde aldri fått ned traction på gata før og nå har han bestilt 76mm Precision og eksosspjeld Ser forøvrig at det var litt mutt lyd på noe av filmene, trykk på signaturen min for å få et anbefaling på ekstern microfon. Det endrer hele opplevelsen etterpå! Rå bil du har bygd deg - hold den hel!
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Dritrått! Det så JÆVLIG moro ut på E30 meet filmen fra det hjelm kamera Hvordan føltes bilen på klista bane på Gardermoen? Gikk den vesentlig bedre enn du trodde før? En kompis debuterte nylig i dragracing og han var helt vill i blikket da han kom inn etter første passet. Han ante ikke at bilen hans gikk så godt (700hk E36). Han hadde aldri fått ned traction på gata før og nå har han bestilt 76mm Precision og eksosspjeld Ser forøvrig at det var litt mutt lyd på noe av filmene, trykk på signaturen min for å få et anbefaling på ekstern microfon. Det endrer hele opplevelsen etterpå! Rå bil du har bygd deg - hold den hel! Skal holde den hel! Har lest mye i tråden din ang gopro, men måtte bare raske med meg gamle hero 1 på dragrace, blir hero 3 og mic i vinter. Ang festet så var det ikke-eksisterende de første 250-300m siden jeg hadde gatedekk, men stiller med dragslicks neste gang. Likevel ble jeg litt hekta på mer kjøring! Til slutt endte jeg opp på en 5.plass, må si meg fornøyd med den ettersom jeg aldri har kjørt før! Hadde forøvrig klassens høyeste hastighet i mål. Mvh
fizn Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Ser ut som Karlsen sin bil har et sinnsykt toppdrag og en voldsom turbolag
Kristian H. Foss Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 Ja det må ha vært fæl turbolag i den! Mvh
Kristian H. Foss Skrevet September 11, 2013 Forfatter Skrevet September 11, 2013 Litt bilder fra nok en fantastisk helg på gatebil! Bilen bare fungerer hele tiden, utrolig fornøyd med det. Kjørt 3500km på den siden starten av juli. Lik og del gjerne Roven Racing siden vår på facebook! https://m.facebook.com/RovenRacing Mvh
Kristian Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Sier det igjen, denne er bare helt rå!
winchester Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Haha, brutal forandring på før og etter!
duff Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Har kikket innom av og til, men leste igjennom hele tråden inatt Utrolig flott bil du har
Kristian H. Foss Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 Kult at du har lest hele! Det har skjedd veldig mye rundt på hele bilen, så er litt morro å sammenligne med orginalt utseende. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå