HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hei. Jeg tenkte å selge unna ting som jeg ikke har behov for lenger! Alt befinner seg 2 mil utenfor Kongsvinger, som jeg ser helst blir hentet. Panseret er blått, med en liten skade på! En bulk ut og lakken har da flasset av. Send ei melding kanskje? - 92209310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Første bud på M-Tech interiøret lyder på 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Er interiøret skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Neih, desverre! Det er helt vanlig grått stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Neih, desverre! Det er helt vanlig grått stoff Ok ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 2500 for interiør... Regner med det er med dørtrekk og bakseter? Til 2-dørs bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Bud notert. Det stemmer! Det er fra 2 dørs bil. Bakseter er med og samme gjelder dørtrekk! Men trekket ved setene bak må jeg desverre ha.. Belter kan også følge med om det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Interiør - bud på 3000,- Natta Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 3500 interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Da har jeg fått inn et bud på 4000kr over telefon på interiøret! Så da er det så og si solgt, visst det ikke kommer en luring med et skikkelig bud!? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bud på ///M matter og rullgardin 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå