Gå til innhold

E30 325Tic motor med girkasse

Lillefot
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å shine opp og sette sammen en e30 325tic motor nå.

Denen motoren får nye pakninger, går over bunndelen, honing av sylindere. Blokka har fått freset inn pianotråd, toppen er i meget bra stand og turbokittet ser ut til å være av helt grei kvalitet. Motoren blir også levert med girkasse, arp bolter i toppen, nye pakninger, intercooler, og diverse andre greier...

Motoren er ikke leveringsklar enda, da det gjenstår litt arbeid før den kan settes sammen igjen.

Det meste på motoren skal lakkes opp, så hvis en nye eier er litt rask er det mulig å velge farger på diverse ting selv...

Informasjon om hva slags type turbo det er, bilder av hele greiene og sånn vil jeg komme tilbake til, men jeg har blitt fortalt at motoren vil yte ca 300hester :)

Bare å komme med bud, denne kan gå billig ved hurtig avgjørelse...

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ingen form for garanti på den nei, eneste jeg kan garantere er at det er deler i bra stand som er satt sammen. Hvis man vil at den skal holde evig så er nok løsningen å investere i skikkelig datasprut. Hvis ikke må man lade forsiktig og passe seg for tenningsbank...

Jeg tror i grunn det bare skal være å slippe den nedi en E30 ja, følger med eksos, intercooler rør og masse greier. Men om absolutt ALLE skruer og lingnende er der tørr jeg ikke svare på siden jeg ikke har en e30 her nå. Men har man en e30 fra før av så burde man jo ha de småtingene som evt skulle mangle på dagens motor.

Innmaten er orginal, men det er nedreide stempler, og pianotråd i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...