Gå til innhold

Snart heldig eiger av e30, tips ang. desse bilane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Har no selt min e34 525i

har funne meg ein e30 325i mtech 85 mod. nett eu-ok kjørt 290000.. blir ganske snart eiger av denne.

Noken so har noken tips om ka ein må sjå ette på desse bilane? e da noken standar greie so dette sondt/slites?

Takker for svar

Skrevet

Vil si det er en grei pris, e30 og spesielt 325 har blitt ganske dyrt og siden det er mtech i tillegg er det jo enda bedre :P Rust er det jo nesten uansett på en så gammel bil, men så lenge det bare er litt er det jo greit.

Kjøpte selv min 325 for 24000 og den hadde også gått 290000km når jeg kjøpte den (2 år siden) Fy som tida flyr ;)

Skrevet

rust e jo hoved saken på desse her.. spesiele plassa e vell der du kviler foten (ved siden av clutch pedalen) der pleie det og ruste ganske godt og e ikkje altid like godt og få sveist 100% med mindre du ribber bilen da.. bak i batteri kassen e vell vanligt dempertårene e og vanligt og kanaler.. og vist noen av disse plasse er,, er garanter på fyllingsrøret til bensin tanken rusta hull er standar når man henter e30 som er litt rusta og sjabbi i karoseriet at når man fuller full tank så ligger halve igjenn før man kommer ut av stasjonen hehe :evillol:

motor messig så e det vell det beste tegne på motoren att den tikker litt (ikke for mye) av erfaring så er det når di ikke gjør det di ryker fortest =) lykke till vertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...