Peedy Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 I går bestemte varmeapparatet i min e36 318 seg for å ta kvelden. Det fungerte en liten stund, men det hørtes ut som vifta slet med å gå, og til slutt virka den ikke i det hele tatt. Det lukta litt brent inne i bilen etter det skjedde. Varmeapparatet har lenge vært litt til og fra (ikke virket på 1 og 2, men kun 3 og 4). Har sjekka sikringa, og den er grei. Hva er feil, og hvordan kan jeg fikse det?
kabeldeigen Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Kan være viftemotoren din har tatt kvelden, og anbefaler deg å skifte viftemotstanden, slik at du kan regulere på trinn 1,2,3 og 4
Peedy Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Har sjekka viftemotstanden! Den ser grei ut. Pussa litt på kontaktene uten at dette hadde noen effekt.... Mye jobb å skifte viftemotoren, evt. hvor sitter den? Tas ut fra innsiden eller utsiden?
kabeldeigen Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Hvordan sjekket du motstanden???? Hvis du ikke for regulert farten på viften så er den defekt,,,,hjelper ikke å pusse kontaktflatene.. Og viften må taes fra utsiden, fjerne innsugins gitteret...Den står nedi ett j.... trangt hull, og jeg måtte fjerne overføringen til vindusvisker mekanismen for å lirke den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå