NiteLite Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg har en Westfield Megabusa med skilt som jeg har innsett at jeg rett og slett ikke får brukt så mye som den fortjener. Meget rask bil. Perfekt trackday bil for raske rundetider. 0-100 på 3,5 sek. Suzuki Hayabusa motor med rundt 180 HK og 6-trinns sekvensiell girkasse. Veier kun ~500 kg, så dette flytter seg bra. Tørrsump smøring og oljekjøler. Bilen er fabrikksbygd og i orginal urørt stand. Lav km stand. Carbonfiber forskjermer, skjermbeskyttere bak, dashboard, midtkonsoll, luftinnsug. Skrudde Magnesium felger med helt nye Toyo 888. 3" Fire-punkt belter, Shiftlight. Justerbare seter, Avtagbart ratt. Nitron støtdempere. Personlig har jeg kjørt den et par ganger på autoslalom på Gardermoen og det skal sies at denne bilen er ikke noe for de med dårlig hjerte. Her trekker det hele veien til 10.000 rpm... Fler bilder kan du finne på http://bilder.driftfun.no/megabusa kr. 280 000,- SMS/mobil: 41451451 Mail/MSN: nite (at) online (dot) no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå