Finken Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 M20b25 motor kjøpes snarest, helst i agderområde/rogaland. Eventuelt annen motor som passer i min e-30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hvis du vil overhale en motor, skaffer jeg deg en med et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 skal overhale turbomotoren som står i nå men er avhengig av bilen så trenger en motor å stappe nedi for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyConan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 j har en motor m rådebank i en sylinder, rådelager bytter du fort vettu toppen er ny overhalt for ca 10000 siden så den er veldig bra du får motoren billig, den er komplett m absolutt alt uten eksosmanifold kom m bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 hehe ja, fort å bytte rådelager det er det som må byttes på min motor også men jeg trenger en motor, helst i helgen, for trenger bilen på mandag men er oppe til vordering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonyConan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 bare å si ifra, den står her den å lengter etter en bil å sladde langt i hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå