wabby Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Dette er en King-size serie som er ufattelig deilig å sitte i. Veldig lett å sovne på også.hehe Selges da jeg har kjøpt mindre leilighet. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24712930 Beklager litt dårlige bilder, men får gå =)
wabby Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Kjøss meg, snakker nypris til over 30.000,- Prisen er satt og så godt som gi bort pris. Sofan er nøyaktig et år gammel, stolen er under et år gammel.
Hjelen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Synd du bor så langt unna. Blir vel dyrt med frakt til trøndelag
Dirty Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 nei noe kyss for du ikke skal tenke på om jeg kan strekke meg litt til, liker ikke å kjøpe brukte møbler men likte denne
wabby Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 nei noe kyss for du ikke skal tenke på om jeg kan strekke meg litt til, liker ikke å kjøpe brukte møbler men likte denne Du får komme og prøvesitte. Stua ser ikke ut nå da, da jeg har pellt ned alt av stereo, bilder etc. Møblene er kjøpt av Pagotti på Søgne, selskapet som drev å møblerte hoteller, hytter etc. Har bestilt lagerhotel, så de blir kjørt ut på søm på torsdag ettermiddag om ikke annet blir avtalt. Da må dem evt hentes der ved noe salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå