BMWnorge Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Trenger et instrumentpanel til min e34 520 92mod. Har problemer med bensin og temp målerne som henger seg opp + er pixelfeil på km. Helst selger i Stavanger/ Sandnes området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei. Jeg har ett M5 instrumentpanel. Usikker på km. pr dags dato. Dette står for øyeblikket montert i en 525it 92mod. 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Passer dette på 520 da? Vet det er forskjell på kontaktene på baksiden på 525 og 520. Har fått tilbud på m5 panel til 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-watt Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 M5 instrumente passer ikke i 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 da var det oppklart. Lykke til videre i jakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ingen i nærområdet som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Jeg har ett som står i en 95 525ia Null pixelfeil, alu-ringer og alt av lys iorden.... Ligger bilde i ene tråden på signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg har ett som står i en 95 525iaNull pixelfeil, alu-ringer og alt av lys iorden.... Ligger bilde i ene tråden på signaturen min Er mest sannsynlig ikke samme kontaktene på baksiden som det er på min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Det er 4 kontakter på dette.... Har for øvrig hatt ett M5 3.6 instrumentpanel montert i samme bil, og utenom oljetemp, så virket alt sammen.... Du kan kanskje legge ut ett bilde av baksiden på ditt panel, tror jeg har ett par andre på lager også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 legg ut bilde ja har et par printplater som er helt nye jeg både me 3kontakter og 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Da var bilder lagt ut Det er kun 2 kontakter som er koblet til på baksiden. Kan dette instrumentet være fra en automat? med tanke på displayet nede i midten, eller er det ingen forskjell på automat og manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWnorge Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei. jeg har et intsumentpanel. alt fungre tror heller ikkje d er pikselfeil. 300 kr. kommer fra haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benhop Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hei. jeg har et intsumentpanel. alt fungre tror heller ikkje d er pikselfeil. 300 kr. kommer fra haugesund viss det e d fra den grå så e d pixel feil jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå