Gå til innhold

Noen som kjenner til denne bilen/fyren?

gkw89
 Share

Anbefalte innlegg

denne får du problemer på del2 i vognkortet ;) kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da ;) det var da en ombygd 316 til 325..

en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel..

bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne får du problemer på del2 i vognkortet ;) kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da ;) det var da en ombygd 316 til 325..

en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel..

bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller..

Han sa at forrige eier hadde mistet del2 men skulle være ordnet på fredag :D

Tvile ikke på at ikke alt stemmer,for jeg har vært på jakt etter strøken e30 en stund men folk har jammen forskjellig måter å betegne strøkne biler på for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg sier bare at han sa akkurat det samme for 3 år siden også... men samma for meg, skal ikke ha bilen allikevel jeg...

starter'n funker ikke, speedo'n er på bærtur, ryggelys er kobla vekk... og alt el. skulle være i orden sto det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...