gkw89 Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1286220302 trenger litt info her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 det gjør jeg,men er første mann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det er bilen som kom ut for 22tusen i stavanger for 2uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 ahh.. er du intressert i bilen? var å så på den i går skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 tja,skulle få noen flere bilder senere i dag. bydde høyere på den når den stod i stavanger men selgeren hadde holdt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 denne får du problemer på del2 i vognkortet kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da det var da en ombygd 316 til 325.. en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel.. bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 denne får du problemer på del2 i vognkortet kjøpte bil av han her for 3år siden.. samme historier osv.. endte med at jeg tapte rundt 20 000 på den bilen da det var da en ombygd 316 til 325..en kompis som viste meg den bilen i går, så dro vi opp og plutselig fikk jeg flashback, og så fant vi ut av at det var samme karen, men vi dro å så allikevel.. bilen er ikke heeelt så bra som det står i annonsen heller.. Han sa at forrige eier hadde mistet del2 men skulle være ordnet på fredag Tvile ikke på at ikke alt stemmer,for jeg har vært på jakt etter strøken e30 en stund men folk har jammen forskjellig måter å betegne strøkne biler på for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 men jeg sier bare at han sa akkurat det samme for 3 år siden også... men samma for meg, skal ikke ha bilen allikevel jeg... starter'n funker ikke, speedo'n er på bærtur, ryggelys er kobla vekk... og alt el. skulle være i orden sto det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Du som kjøper den nå? han ringte meg nettopp at en skulle hente den nå for 40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 men samma for meg, skal ikke ha bilen allikevel jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 høres ut som en useriøs selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har du byttet inn E61'en din i lekebil, EnSykFaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Khan som er sykfaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Badsha,edit signaturen din. "Bilsein" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 takker!!! var visst en stavefeil der gitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå