Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må rette litt på det jeg skrev om høyden. Bildene juger da jeg mener at det er mindre plass i mellom enn det bildene viser. Tok nok en gang en liten høydesjekk, og tar mobilen (11,5cm) mellom bakken og plastikkskjermen/dekselet under bilen, går den vel akkurat. Blir spennede time hos BT. ;)

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo igjen,

jo da var alt i orden! Nye papirer på vei :)

@Veggene: Jeg forhørte meg litt angående xenon og min bil/lykter. Jeg kan ikke ettermontere slik som deg å få det godkjent. Dessverre...

Skrevet

Det er bra;) kjip med xenon da;( at det ikke går;( kan du da et bilde av bilen forran. Spent på hvor lav den er fra fanger å ned;)

Skrevet

Han ville sjekke rattutslaget. Gjorde meg ingenting. Ja de målte høyden, men brukte ikke den "fryktede" klossen. Vet ikke hva de gikk etter, men er jo greit å vite at mitt senkesett + E90 er godkjent. Jeg antar at min høyde i front er rundt 12-13cm.

Skrevet

Ja er bare å glede seg :) Eneste minuset er alle fartsdumpene og røti veier her med hull histen og pisten. Skulle tro at kommunene har NM i antall fartsdumper. (og rundkjøringer, men det er en annen sak (-: ).

Skrevet

ja, gleder meg til snøen går:) ja, det er noe dritt:( her i oslo er det ikke så ille. men er fra hallingdal. der er det helt kriminelt dårlig veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...