Jordfræsar Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Må rette litt på det jeg skrev om høyden. Bildene juger da jeg mener at det er mindre plass i mellom enn det bildene viser. Tok nok en gang en liten høydesjekk, og tar mobilen (11,5cm) mellom bakken og plastikkskjermen/dekselet under bilen, går den vel akkurat. Blir spennede time hos BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 fått godkjent senkesette ell:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Time i morgen! Så time will show. Har alle papirer i orden, men man vet jo aldri med BT folket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hallo igjen, jo da var alt i orden! Nye papirer på vei @Veggene: Jeg forhørte meg litt angående xenon og min bil/lykter. Jeg kan ikke ettermontere slik som deg å få det godkjent. Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Det er bra;) kjip med xenon da;( at det ikke går;( kan du da et bilde av bilen forran. Spent på hvor lav den er fra fanger å ned;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Det kan jeg sikkert få til. Må si at looket på bilen er jo et helt annet, og gleder meg ekstremt til å få se bilen med 18". Biltilsynsmannen tok seg en kjøretur med bilen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Blir bra vett;) hehe. Hvorfor måtte han prøve den? Målte de høyda på bilen din;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Han ville sjekke rattutslaget. Gjorde meg ingenting. Ja de målte høyden, men brukte ikke den "fryktede" klossen. Vet ikke hva de gikk etter, men er jo greit å vite at mitt senkesett + E90 er godkjent. Jeg antar at min høyde i front er rundt 12-13cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Okey;) gleder meg til jeg få senka min å;) prøv å få ut et bilde da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Her er et bilde av høyden. Uklart bilde, men den viser omtrent 14cm. Den sorte skjermen under går vel omtrent 3cm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 peeent;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Ja er bare å glede seg Eneste minuset er alle fartsdumpene og røti veier her med hull histen og pisten. Skulle tro at kommunene har NM i antall fartsdumper. (og rundkjøringer, men det er en annen sak (-: ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 ja, gleder meg til snøen går:) ja, det er noe dritt:( her i oslo er det ikke så ille. men er fra hallingdal. der er det helt kriminelt dårlig veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Hvor mye senker msport iforhold til det du har satt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå