badsha Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 noen her inne som ønsker å kjøpe orginale blackline lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Ellers takk Going back to basic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ka du trur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ka du trur? Det der så veldig.. "Wannabe VIP" ut for min del. Med de lysa under altså. Litt for Mercedes egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ja jeg vet ikke hva jeg skal si... er BMW sitt eget retrofit kit faktisk. Men du er jo inne på noe! Dette er fra 2011 standard på alle biler, siden det blir påbudt. Her må noen rette meg om feil, var slik jeg forstod saken. Selv ville jeg hatt de mer til siden, lenger ut mot grøftlysa. Mer slekk Min begrunnelse er at om de ikke går ut på siden blir inntrykket av bilen smalere og spinklere enn normalt. Tåkelysa kan jo bare fjernes og heller koble LEDen på de. Eller så har du jo no slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 vet ikke helt om jeg likte det ell ikke. hadde vært morro å sett det i virkeligheten. men litt enig med han over her. blir litt mercedes aktig. er det bilen din Jordfræsar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hallo, nei det er en bil fra Singapore. Om det stemmer med 2011 regelen vil alle biler se ut som "mærsen". :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 åja:P hehe. jaja. blir spenende å se hvordan dette blir:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hadde jeg bestilt en nyere BMW da med disse lysene, hadde jeg rivd av fangeren tvert. Hvertfall når jeg ser det på bildene. Men for all del, det kan være grisetøft når man ser dem i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ja, det kan godt hende. men redd det blir for mercedes:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 ja, det kan godt hende. men redd det blir for mercedes:( Er redd for det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Skal se om jeg kan finne en video med lysa på Time will show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvorfor ikke bare midt på også? Knight Rider jeeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 hehe:P si i fra hvis du finner en film da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Han her tok litt av synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå