Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ikke såååå gæli. Hella LED DRL lykter som koster 2 laken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Griselekker rødfarge forresten Fant mer her: (Er visst OEM fit for F10.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 ja, den rød fargen var nice:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Blei noe annet på en 6'er! Der LIKTE jeg faktisk LED rekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 ja:) var faktisk litt fint der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Man får vel kjøpt plastdeksel som dekker også den biten hvor grøftlyset står. Husker ikke hvordan en E90 ser ut uten grøftlys. Med riktig front vil jeg tro at utseendet blir pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 du får prøve:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Forsøkskanin ja... hmm! Er sikkert bedre lys i LEDn enn halogenpærene som sitter i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 ja. tenkte du skulle få æren:) hehe...ja. lyser sikkkert bedre enn de tåkelysa du har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Hehe... Woho! Nei tenkte på de kjørelysa jeg har nå. De LED lampene jeg tenker eventuelt å montere er både for natt og dag. Har automatisk dimmefunksjon. Slepper pæreskift for resten av bilens levetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 hvem lykter da;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Nå falt jeg av lasset? Hva mente du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 hehe. du skrev du skulle montere ledd lamper i kjørelysa dine ? ell jeg som surrer her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Du trodde jeg mente tåkelys, men jeg mente kjørelys Og at LED erstatter mine kjørelys. Men de blir montert ved tåkelysene ja Jeg tror ikke det er lov med både kjørelys og led lysa samtidig. Kjørelys og grøftlys er ikke lov samtidig hvertfall. Rart når halve Norge kjører med alt på samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Bjarne: Kunne du tatt ett eller flere bilder av lyktene dine du har på bilen nå. De som var fra GS sant? Men ta på dagtid, gjerne med og uten lysa på. Spent på looket på bilen Og hvordan var fargen på lyset igjen? Hvitt? Go helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå