bjarne89 Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Heisan;) ja kan prøve å få tatt noen bilder i Morgen Ell noe;) må bare få vaska den først. Var i Sverige i går så nå er bilen fult av salt;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Kjæmpefint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Ble det no bilde i dag? Og er Angel eyes fargen hvit som xenon-fargen? Og om du ikke var klar over det, kan du fint sette inn xenon pærer i dine fjernlys! Det er totally legal lizm Fine med lyktene dine er jo at det er prosjektor og lyset blir da fin fint (og riktig) med xenon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 ble desverre ikke noe bilde i dag. hehe. jobber natt den uka her , så når jeg våknet i dag så var det mørkt:P hehe. men skal prøve å stå opp litt tideligere i morgen:D fargen er ikke lik som xenon. men litt lysere enn orginale angel eyes... ja, er planen det å få kjøpt med et xenon sett:) men litt dårlig med penger nå i jula:P faens julegaver:P hehe.. vet du om det er vanskelig å montere ett sånn xenon sett:)? får se om jeg får kjøpt det når jeg får lønn igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Åja, sånn å forstå! Ingen hast. Har juleferie jeg så... Men så også at du fikk vel de med vakre led dioder på sidene som blinker? Har ingen erfaring med bytte til xenon, men skal være plugn play. Bare bytte pære og montere motstandsboksen et sted. Ligger masse "se og lær" videoer på www Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 faen. sov for lenge i dag å men tok noen bilder inne i garasjen da. ikke verdens beste kvalitet. for fant ikke det bra kamaraet mitt:( ja, er led blink:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hehe... sov for lenge i dag å ja! Har man fri har man lov Uansett, jeg synes de så veldig bra ut på bilen Og var ikke så gult som jeg trodde på Angel Eyes. Synes du lykte gir et godt lys forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Jeg syns de lyser bra jeg;) meget fornøyd med de;) bare få på xenon nå så blir det bra;) vurderer du å kjøpe sånne du å;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Ja det blir nok veldig bra! Nei si det du... undersøker litt a vettu! Blir nok ingenting men er i grunn nysgjerrig av natur! Greit å orientere seg om hva man kan sette på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hvordan fungerer lyktene? Er du fortsatt fornøyd og har du fått ordnet xenon på kjørelyset? Et spm til... angel eyesene er de rimelig hvite eller mer gule? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 er fortsatt fornøyd:) nei, ikke fått ordnet xenon enda:( vært så mye andre utgifter i det siste:( mer hvite enn gule. men ikke helt hvite. vankelig å forklare. hehe vurderer du å kjøpe du å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg fant ut at man kan fint bruke xenon i prosjektorene, og at lyset er meget godt og riktig iom at det kuttes riktig mot halogen reflektoren som ikke gjør det. Se bildet under. Det er fra dine lykter. Men jeg vurderer dine og originale LCI halogenlykter uten prosjektor og da ikke xenon som med dine. Som på bildet under. Blæææh... skal alltid være et eller annet! Men jeg er i samme situasjon som deg. Ikke altfor mye penger når regninger må betales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 det ene bilde funka ikke. står bare (bilde)... ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Nu då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 skjønner ikke helt:P hehe. du vurdere å kjøpe de lyktene. ekke dem så å si helt like de du har du?? uten angle eys? eller hva mente du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå