Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble desverre ikke noe bilde i dag. hehe. jobber natt den uka her , så når jeg våknet i dag så var det mørkt:P hehe. men skal prøve å stå opp litt tideligere i morgen:D fargen er ikke lik som xenon. men litt lysere enn orginale angel eyes... ja, er planen det å få kjøpt med et xenon sett:) men litt dårlig med penger nå i jula:P faens julegaver:P hehe.. vet du om det er vanskelig å montere ett sånn xenon sett:)? får se om jeg får kjøpt det når jeg får lønn igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, sånn å forstå! Ingen hast. Har juleferie jeg så... Men så også at du fikk vel de med vakre led dioder på sidene som blinker?

Har ingen erfaring med bytte til xenon, men skal være plugn play. Bare bytte pære og montere motstandsboksen et sted. Ligger masse "se og lær" videoer på www :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg fant ut at man kan fint bruke xenon i prosjektorene, og at lyset er meget godt og riktig iom at det kuttes riktig mot halogen reflektoren som ikke gjør det. Se bildet under. Det er fra dine lykter.

nf6p2lvahvuoepxw06cc.jpg

Men jeg vurderer dine og originale LCI halogenlykter uten prosjektor og da ikke xenon som med dine. Som på bildet under.

cujm1xshz7cfq57tijbp.jpeg

Blæææh... skal alltid være et eller annet! Men jeg er i samme situasjon som deg. Ikke altfor mye penger når regninger må betales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...