Jordfræsar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 jeg vil først og fremst ha angel eyes vettu men hvor mye betalte du for lyktene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 husker ikke hva de kosta jeg. jeg fikk de litt billigere. siden jeg først kjøpte noen som ikke var til å bruke. som trøst for at jeg måtte vente så lenge. så fikkk jeg de litt billig... du får høre med morgan hvor mye de koster:) men vil annbefale å kjøpe sånne. det gjør seg utrolig mye syns jeg:) er liksom ikke bmw uten ringer syns jeg:P ehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 ja sendte han en pm. men fint at ringene er hvite og ikke gule men er helt enig i hva du sier, ingen bmw uten angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 17, 2011 Share Skrevet Januar 17, 2011 Bjarne: Kunne du tatt et bilde når det var mørkt så jeg kan få se hvordan lyset ut fra lyktene er! Spent på hvordan prosjektorene gjør jobber Ta gjerne bildet litt i fra en vegg. Hadde vært knall hvertfall! Og var ikke noe tilbud på lyktene hos GS. Så antar det er rundt 3700 ellernoe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 oki:) skal se om jeg får tatt bilde en dag;) åå nå gleder jeg meg til sommeren ass:) huff så lei vinter å salt. vil ha sommer, så jeg får senka bilen å få på felgeR:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Takk takk Ja vinteren er snart over nå Gleder meg til å se hvordan 18" ble med senkinga! Skal også handle spacere til bakhjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 mye skal du space ut da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 12,5mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 driver å titter litt på felger her. hva syns du om disse:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Likte de GS felgene. Bilde 2. Enn deg selv? GS Kjører vårkampanje på alle sine felger med rundt 40% på det meste tror jeg... de har visst fått et lass med mange nye design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 ja. driver å lurer litt på de på bilde 2:) var vel 12 lapper for dem med dekk. å det er vel ikke så ille:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Nei jeg synes det er en god pris. Men jeg kjenner ikke til kvaliteten på GS felger kontra originale BMW felger. Jeg kjøpte mine hos GS når de hadde vårsalget sitt. Originale med dekk til 14000,- Antar at du kanskje kan få noen like tilbud når salget demmes begynner Det er jo ikke å forakte. MEN, jeg fant noen kvalitetsfelger OG rimelige som kler BMW meget godt. Veldig pene også. Skal se om jeg finner linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 oki:) ekke så lett å velge ass. er så mye forskjellig. hehe. ligger her u vurdere å sote rutene mine litt. hva tror du om det? harry/ell fint:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå