Jordfræsar Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Kan også nevne at settet ikke krever egen kobling til batteriet for strøm. Så i grunn plug & play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 oki:) da lar jeg deg være forsøkskanin:) så hvis det blir bra å funker:) så kjøper jeg å sånn:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Heelt i orden Tar nok 2-3 uker før alt er på plass. Gidder ikke å ta det i 10 minus heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 okey:) gleder meg til å se resultatet:) tror det blir jævlig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Sofa: Jeg kjøpte meg Supersport Black Evolution og er storfornøyd hittil. 35-65mm senk forran og bak. Har vel rundt 1 cm til hjulbuen tror jeg det var med 35mm bak og rundt 40mm forran. Behagelig/komfortabelt med sportslige egenskaper. Gleder meg til sommerhjula er på! Herlig Jeg må dog ha med hardhets justering, siden innpresset på felgene er feil, og det kommer til å subbe om jeg ikke kan justere hardheten bak. Derfor blir mitt valg KW V2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Ja du skal senke mer enn meg skjønner jeg KW V2 er det E.H.D bruker på sin E90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Ja du skal senke mer enn meg skjønner jeg KW V2 er det E.H.D bruker på sin E90! Ja, bilen skal bli skamlav. Også står den på 18" hjul, så det skal bli spennende å se hvordan det blir seende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe "How low can you go?" Jeg skal bestille spacere i midten av februar, så gleder meg til å se hvordan det blir med 18" i vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 @bjarne: Ser du AE dine i dagslys eller er de for svake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg ser dem godt i dagslys;) i dag var det bra med sol ute å enda syns de veldig godt;) så er stor fornøyd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Godt å høre! Jeg er spent på hvordan de er montert. Kanskje blir de sendt denne uka så "time will show" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Okey;) det blir bra vett;) jeg skal bestille meg xenon jeg å nå når jeg får lønn igjen;) gleder meg;) så Må jeg få bestilt meg senkesett å felger;) så alt er klart til våren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Skal bare... skal bare sa Albert Åberg! Men ja det er noe man MÅ absolutt ha. Hva slags senkesett tenker du på da? Som mitt eller mer som Sofaen? Det Sofaen tenker på koster det dobbelte av mitt. Noe av det jeg liker best er veifølelsen med understellet. Spesielt nå på vinteren med glatt underlag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Blir som ditt tenker jeg.er det god å kjøre på? Er det stivt? Vil ikke bruke så altfor Mye penger på bilen. Siden jeg ikke vet hvor lenge jeg skal ha den;.p har egentlig mest lyst til å kjøpe meg en 320d;) men er så dyrt;( en 316i går jo ikke akkuratt rått. Savner litt mere power må jeg si;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Det er stivt, men komfortabelt stivt. Pleier å si at det er komfortabelt med sportslige egenskaper. Vanskelig å forklare, men jeg liker det godt og kan heller ikke forvente mer av 6000kr. Ligger godt i svinga også. Veeeldig behagelig på veier uten hull og andre dumperier. Det er en stor forbedring fra flombuksene jeg hadde! Jeg er litt som deg om pengebruk, men er noen ting jeg må ha. Det siste jeg gjør nå blir det siste. Tenker også på ny bil, men tror jeg beholder den til den nye 3-serien har fått noen år bak seg Tipper den blir griselekker. Enig i at 316 ikke har mer futt, men da blir gleden større neste gang Jeg skal heller gå for 318 og chippe. Samma motoren på diesel fikk jeg høre. Akkurat som i X1. Og skal jeg ha ny, SKAL det være en LCI eller nyere om det blir det i senere tid. Jeg falt pladask for rompa, og elsker den nye på 5 serien! Vil tippe at prisene går ned nå 3 serien kommer i novembertid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå