Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sofa: Jeg kjøpte meg Supersport Black Evolution og er storfornøyd hittil. 35-65mm senk forran og bak. Har vel rundt 1 cm til hjulbuen tror jeg det var med 35mm bak og rundt 40mm forran.

Behagelig/komfortabelt med sportslige egenskaper. Gleder meg til sommerhjula er på!

Herlig :) Jeg må dog ha med hardhets justering, siden innpresset på felgene er feil, og det kommer til å subbe om jeg ikke kan justere hardheten bak. Derfor blir mitt valg KW V2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare... skal bare sa Albert Åberg! :) Men ja det er noe man MÅ absolutt ha. Hva slags senkesett tenker du på da? Som mitt eller mer som Sofaen? Det Sofaen tenker på koster det dobbelte av mitt.

Noe av det jeg liker best er veifølelsen med understellet. Spesielt nå på vinteren med glatt underlag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som ditt tenker jeg.er det god å kjøre på;)? Er det stivt? Vil ikke bruke så altfor

Mye penger på bilen. Siden jeg ikke vet hvor lenge jeg skal ha den;.p har egentlig mest lyst til å kjøpe meg en 320d;) men er så dyrt;( en 316i går jo ikke akkuratt rått. Savner litt mere power må jeg si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stivt, men komfortabelt stivt. Pleier å si at det er komfortabelt med sportslige egenskaper. Vanskelig å forklare, men jeg liker det godt og kan heller ikke forvente mer av 6000kr. Ligger godt i svinga også. Veeeldig behagelig på veier uten hull og andre dumperier. Det er en stor forbedring fra flombuksene jeg hadde! :D

Jeg er litt som deg om pengebruk, men er noen ting jeg må ha. Det siste jeg gjør nå blir det siste. Tenker også på ny bil, men tror jeg beholder den til den nye 3-serien har fått noen år bak seg ;) Tipper den blir griselekker. Enig i at 316 ikke har mer futt, men da blir gleden større neste gang :D Jeg skal heller gå for 318 og chippe. Samma motoren på diesel fikk jeg høre. Akkurat som i X1.

Og skal jeg ha ny, SKAL det være en LCI eller nyere om det blir det i senere tid. Jeg falt pladask for rompa, og elsker den nye på 5 serien!

Vil tippe at prisene går ned nå 3 serien kommer i novembertid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...