Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min tar å år å dag før den synker på langkjøring. Men hvis jeg nullstiller den så ligger den på Ca 6 på langkjøring;) men så fort jeg begynner med små kjøring så spretter den oppigjen;( men men. Er stor fornøyd med bilen jeg å;) en drøm å kjøre;) men gleder meg til dagen jeg kjøper meg en litt sprekere bil;) men denna får holde til neste sommer igjen;) da skal det bli ny har jeg bestemt meg for;) da skal det bli en 320d med m sport pakke;) å den skal være svart Ell hvit;) mulig det blir cupe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) "How low can you go?" Jeg skal bestille spacere i midten av februar, så gleder meg til å se hvordan det blir med 18" i vår :)

Du skal ikke ha større enn 18" du heller? :)

Skal space mye da eller? :) Felgkant i kant med hjulbue da eller?

Hvordan felger har du til sommerfelger forresten?

Blei mye spørsmål nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@bjarne: Ja vi tenker vel i samme baner om neste bil. Diesel med m-sport. Jeg skal også ha automat og har jeg penger, blir det xDrive :D mmmmm... Du har sportsseter nå?

@sofa: Nei jeg liker mine 18" og det er så få som har de jeg har på en E90. Style 195 som bildet under.

attachment.php?attachmentid=3881&stc=1&d=1122065779

Jeg skal ha spacere nå til våren. Setter på 12mm . Blir ikke helt kant i kant tror jeg, da folk har 19" med samme tror jeg. Får jo plass til mye inni der har jeg skjønt. Men er ikke langt i fra da. Jeg skal også ha på nye sommerdekk bak. Da blir det Vredestein.

Har klart å kantkjøre 2 felger så skal snart gå i gang med en liten reperasjon ;) Lakk fra BMW er bestilt og starter så fort varmen kommer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@sofa: Nei jeg liker mine 18" og det er så få som har de jeg har på en E90. Style 195 som bildet under.

attachment.php?attachmentid=3881&stc=1&d=1122065779

Jeg skal ha spacere nå til våren. Setter på 12mm . Blir ikke helt kant i kant tror jeg, da folk har 19" med samme tror jeg. Får jo plass til mye inni der har jeg skjønt. Men er ikke langt i fra da. Jeg skal også ha på nye sommerdekk bak. Da blir det Vredestein.

Har klart å kantkjøre 2 felger så skal snart gå i gang med en liten reperasjon ;) Lakk fra BMW er bestilt og starter så fort varmen kommer seg...

Det blir bra! :D

Skal få pussa og lakka mine så snart jeg får penger. Du blir vel kanskje å se på et treff når sommeren kommer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper det! Handla klarlakk i morgen, om jeg ikke ber en lakkerer om akkurat det med klarlakken. Er litt for nøye på sånne småting!

Men kanskje det, jeg må briefe med mine egendesignet baklykter :P One of a kind in nååway!

Kanskje et E9X treff om det finnes ;)

Men jeg skal også fjerne modellbetegnelsen bak på luka. Less is more :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...