bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja stemmer det kommer jo ny 3 seri. Lurer på hvordan den blir jeg;) sikkert jævelig peen;) men en ting er sikkert. Skal hvertfall ha diesel bil nestegang;) syns bensin er dyrt;( hehe. Men.men Morro er det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Min ligger på 10.3 litern nå. Det er mer enn vinteren i fjor. Da lå den jevnt på 8.9-9 bare. Betalte 14kr literen sist jeg fylte... Etter en service fløy den rett over 10. Lå jo så fint på 8.6L tidligere... Hva ligger din på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Sånn til vanelig by kjøring ligger jeg på rundt 8-8,5 men hvis jeg herjer å sladder litt så spretter den lett over 10;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Men jeg som kjører normalt! Jaja... Tar år og dag før den klarer å synke om jeg er på langkjøring faktisk. Men er veldig fornøyd med bilen. Glad i frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Min tar å år å dag før den synker på langkjøring. Men hvis jeg nullstiller den så ligger den på Ca 6 på langkjøring;) men så fort jeg begynner med små kjøring så spretter den oppigjen;( men men. Er stor fornøyd med bilen jeg å en drøm å kjøre;) men gleder meg til dagen jeg kjøper meg en litt sprekere bil;) men denna får holde til neste sommer igjen;) da skal det bli ny har jeg bestemt meg for;) da skal det bli en 320d med m sport pakke;) å den skal være svart Ell hvit;) mulig det blir cupe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe "How low can you go?" Jeg skal bestille spacere i midten av februar, så gleder meg til å se hvordan det blir med 18" i vår Du skal ikke ha større enn 18" du heller? Skal space mye da eller? Felgkant i kant med hjulbue da eller? Hvordan felger har du til sommerfelger forresten? Blei mye spørsmål nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 @bjarne: Ja vi tenker vel i samme baner om neste bil. Diesel med m-sport. Jeg skal også ha automat og har jeg penger, blir det xDrive mmmmm... Du har sportsseter nå? @sofa: Nei jeg liker mine 18" og det er så få som har de jeg har på en E90. Style 195 som bildet under. Jeg skal ha spacere nå til våren. Setter på 12mm . Blir ikke helt kant i kant tror jeg, da folk har 19" med samme tror jeg. Får jo plass til mye inni der har jeg skjønt. Men er ikke langt i fra da. Jeg skal også ha på nye sommerdekk bak. Da blir det Vredestein. Har klart å kantkjøre 2 felger så skal snart gå i gang med en liten reperasjon Lakk fra BMW er bestilt og starter så fort varmen kommer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 @sofa: Nei jeg liker mine 18" og det er så få som har de jeg har på en E90. Style 195 som bildet under. Jeg skal ha spacere nå til våren. Setter på 12mm . Blir ikke helt kant i kant tror jeg, da folk har 19" med samme tror jeg. Får jo plass til mye inni der har jeg skjønt. Men er ikke langt i fra da. Jeg skal også ha på nye sommerdekk bak. Da blir det Vredestein. Har klart å kantkjøre 2 felger så skal snart gå i gang med en liten reperasjon Lakk fra BMW er bestilt og starter så fort varmen kommer seg... Det blir bra! Skal få pussa og lakka mine så snart jeg får penger. Du blir vel kanskje å se på et treff når sommeren kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja håper det! Handla klarlakk i morgen, om jeg ikke ber en lakkerer om akkurat det med klarlakken. Er litt for nøye på sånne småting! Men kanskje det, jeg må briefe med mine egendesignet baklykter One of a kind in nååway! Kanskje et E9X treff om det finnes Men jeg skal også fjerne modellbetegnelsen bak på luka. Less is more Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja har sportseter nå du å? Hvordan baklykter har du;)? Skal dere på gatebil i juli Ell;)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja det fikk jeg med! Lyktene mine er per i dag slike som du ser under. Men jeg har nå laget vindu for ryggelyset, så det som gjenstår er en runde med klarlakk, så skal de på rompa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Nice;) blir bra vett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Koster jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 skal du på gatebil i juli Ell;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Nei det tror jeg ikke. Vil heller på et rent BMW treff om det er noe i nærheten. Vil så gjerne se de gamle årgangene. Er et E30 i sommer har jeg skjønt. Skal til elverum! Kunne tenke meg å se på noen biler da. Enn dig sjelv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå