bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja tenkte med en tur til gatebil i juli;) ja kunne tenkt meg å dratt på et BMW treff jeg å. Håper det blir noe i sommer som ikke er altfor langt unna oslo. Hvor i verden holder du til hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Like ved Hamar, ikke langt unna elverum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Oki;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg skal på gatebil i Juli, og på E30 treffet Blir bra med de lyktene! Skal ha mine ganske så mørke tenker jeg, siden alt annet på bilen skal være svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Black is beauty! Jeg drømmer om en hvit F30 med svarte detaljer... mmm svart og hvitt er fantastisk! Og gjerne no rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Ja da var lyktene ankommet og xenon kitet. Skal se om jeg får montert det denne uken, men denne vinteren gjør jo at mørket faller om rimelig kjapt :/ Og håper at det ikke blir altfor kaldt i helgen. Stay tuned! Lyktene var ikke så dumme bjarne Blir spennende å se de på frøkna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Good;) blir morro å se hvordan det blir med xenon;) å hvordan det er å montere kittet;) skal du gjøre det selv Ell;)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 All by myself Skal informere jeg så fort alt er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja da var lyktene montert med settet + justert riktig på verksted. Veldig godt med lys og "kuttet" bra som en prosjektorlykt skal gjøre. Jeg får varsel om pæra, men har fått tilsendt sånne "wirefiks" så skal montere de i morgen! Kan informere når jeg har satt de på om det er en forandring. Disse skal visst løse feilmeldingen. Uansett er jeg veldig fornøyd Bare få fiksa varselen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 bilde:D?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Hehe... veeeldig nært nå. Men du ser hvordan lyset har en rett og fin linje som det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 nice:) er du fornøyd med lyktene:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja! Er ikke du også? Var litt dugg på innsiden rett etter at jeg henta bilen. Men var dugg inni hele. Tror alt er borte nå. Synes det er en vakker oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 jo. er knall fornøyd:) mangler bare xenon nå så blir jeg fornøyd:D monterte du selv ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Fikk en bra pris fra verkstedet. Montering av lykter, xenon + justering for tusenlappen. Men jeg gjorde klar xenon pæra for lykta før de monterte. Kjempeenkelt. Enklere enn å montere lykta. Men vet ikke om du kommer til uten å ta ut lyktene. Gjør det nok, men kan bli litt vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå