bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 okey. var jo ikke ille. hvordan kobla du xenon da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Er en kabel fra kitet til kontakten i pæresokkelen i lykta. Også skal du koble 3 kabler til. Plug and play. Du trenger ikke å koble på batteriet osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 på den kontaka du setter på pæra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Jess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 hvor skal de 3 andre kobles til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Den ballasten som følger med. Tenninga for xenonpæra. Alle xenonlys har er slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ok:) Hvilken kelvin har du? 6000k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 fornøyd med lyset på ringene å ell:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja. Skal ikke klage. Enn deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 japp. er fornøyd jeg:) det som er problemtet mitt om dagen er å bestemme meg for felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Haha. Huff ja! Vent til GS har sendt ut katalogen sin. Sett litt snadder er en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 ja. håper de kommer med noe bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Skal si i fra hvordan det gikk med wirefixen. Fikk de i dag. Prøver i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Dårlige nyheter. Wirefix´n fra Dybvik fungerte ikke. Den fjernet varselen om at bilen "må på verksted", til bare at en lampe må byttes. Det er nok ballasten/tenninga som ikke er god nok! Noen sier at denne ikke gir noen feil på de fleste biler. "Den beste til nå" uten at jeg kan bekrefte dette. http://highperformancebulbs.com/hipexebmwpla.html Skal høre om Dybvik har noe mer på lager, om ikke skal jeg høre med highperformancebulbs om jeg kan bare få handle ballasten/tenneren uten pærer. Det trenger jeg ikke. 109USD er jo ikke værst pris med pærer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Edit: pærevarselen går bort etter 3 sekunder faktisk. Så alt er nok bare ok! Skal nok klare å leve med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå