bjarne89 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 okey:) det er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Men det som er så rart er at noen biler krever wirefix og andre ikke. Din derimot trenger kanskje ikke noe ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Går for KW V2 på bilen. Er ingen banebil, så jeg trenger ikke noe bedre og råere enn det. Men når jeg først skal kjøpe noe, så kjøper jeg noe brukbart! Hva går dere for? Har KW 2 på min .. har ikke sjekket vilket stille det står på nå men jeg syntes det er for stivt slik som det er nå... bilstein spør du meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 selger du settet som står på da eller, Morgan? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 @bjarne: Vent litt med å bestille xenonsett om du vuderer det nå. Jeg undersøker litt nå med anna kit siden det jeg handlet gir forstyrrelser og lang tenning. For prisen er jeg lettere irritert over kvaliteten. Jeg skriver her når jeg har funnet et kit som fungerer 100%. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 okey. da venter jeg litt.. skal du kjøpe nytt sett da eller? bra du sier i fra;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Har bestilt nytt ja. Har også spurt om jeg kan levere det tilbake om det gir feilmelding. Så gir deg info så fort det er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 good:) prøv å ta litt bilder av monteringa da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hehe. Nei det er så enkelt at du forstår det når du ser det! Se også på youtube. Også enkle instruksjonsbrosjyrer følger med. Men hjelpe kan jeg om du står fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 okey:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Bjarne: Bare lurte på en ting angående lyktene vi har. Flimrer de LED blinklysa på begge lyktene når du starter bilen? Det flimrer i noen få sekunder om du skjønner hva jeg mener. Er tydeligvis en pæresjekk og lykta gjør ikke jobben hos meg! Opplever du det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 ja, mine har begynt å gjøre sånn de også. ell kan hende det har vært sånn før og. men såg det ikke før i går. hva kommer det av tro:P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Det er nok motstanden for LED i lykta som ikke fungerer optimalt med pæresjekkern til BMWn. Gjør ingen skade som jeg har skjønt, men kan jo irritere noen. Om det skulle slutte å fungere har man jo garanti. 1 år hvertfall... LED skal uansett vare i hele bilens levetid nærmest Men var godt å vite at jeg ikke er alene. Jeg bryr meg i grunnen ikke, men ville bare høre om du hadde samme "problem". Man kan fikse dette ved å programmere bilen til å fjerne pæresjekken for blinklysene forran. Gir deg svar om xenon saken i morgen, skal prøve det jeg bestilte i morgen! Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 okey:) fikk du levert tilbake det andre du hadde kjøpt ell:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Vet ikke ennå, har ikke spurt da jeg må teste ut begge i morgen. Hente pakka i morgen skjønneru Posten er som vanlig mange dager for sene med leveringa si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå