Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går for KW V2 på bilen. Er ingen banebil, så jeg trenger ikke noe bedre og råere enn det. Men når jeg først skal kjøpe noe, så kjøper jeg noe brukbart! :P

Hva går dere for?

Har KW 2 på min .. har ikke sjekket vilket stille det står på nå men jeg syntes det er for stivt slik som det er nå...

bilstein spør du meg ...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@bjarne: Vent litt med å bestille xenonsett om du vuderer det nå. Jeg undersøker litt nå med anna kit siden det jeg handlet gir forstyrrelser og lang tenning. For prisen er jeg lettere irritert over kvaliteten. Jeg skriver her når jeg har funnet et kit som fungerer 100%. Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok motstanden for LED i lykta som ikke fungerer optimalt med pæresjekkern til BMWn. Gjør ingen skade som jeg har skjønt, men kan jo irritere noen. Om det skulle slutte å fungere har man jo garanti. 1 år hvertfall... ;) LED skal uansett vare i hele bilens levetid nærmest :)

Men var godt å vite at jeg ikke er alene. Jeg bryr meg i grunnen ikke, men ville bare høre om du hadde samme "problem".

Man kan fikse dette ved å programmere bilen til å fjerne pæresjekken for blinklysene forran. ;)

Gir deg svar om xenon saken i morgen, skal prøve det jeg bestilte i morgen!

Stay tuned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...