Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

ja, gjør det:) så sier du i fra til meg;) spør om hva som er forskjellen på zkw å vaelo:) han sa et par uker:) det er alt jeg vet:) men det er tøffe da:) ser ut som de lyktene som sitter på nye bmwer:)

nr mitt er:99569158:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Hei,

tenkte også på nye lykter med facelift og angel-eyes looket! Har nok samme som dere, ikke xenon.

Om jeg leste riktig på et annet fora så er Valeo Halogen og ZKW Xenon på E90. Rett meg om feil!

Vet du om frontlykta som Morgan sa ville komme er for Halogen? Synes de var vakre ;)

hmm nei vet ikke om de kommer i halogen men hvorfor ta de i halogen når

xenon er ----------------------------------------------> så mye finere ^^ jeg har bestilt ZKW lykter til min bmw men det er ikke orginalt ZKW

lykter på den så ekstra utstyr må bestilles i tillegg hvis du ska ha ZKW lykter på en bil som har orginalt Vaelo lykt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skulle gjerne tatt xenon, men hvor vanskelig er det å få godkjent bilen om man monterer selv? Må man ikke ha automatisk justering med xenon?

Helt enig med at xenon er najs ;) Jeg tenkte å handle xenon pærer for H7, denne trenger ingen konverter og gir ingen error koder. Laget for E90.

http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... 698wt_1139

Men, er jo et stort men... er dog ikke optimalt med tanke på reflektoren!

Ka du trur om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skulle gjerne tatt xenon, men hvor vanskelig er det å få godkjent bilen om man monterer selv? Må man ikke ha automatisk justering med xenon?

Helt enig med at xenon er najs ;) Jeg tenkte å handle xenon pærer for H7, denne trenger ingen konverter og gir ingen error koder. Laget for E90.

http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... 698wt_1139

Men, er jo et stort men... er dog ikke optimalt med tanke på reflektoren!

Ka du trur om dette?

jeg ska ha min bil på gs den 25.11.10 for montering av Xenon angel eyes tenkte det er best at fag folk jør det, siden jeg har 0 peiling:P

men for å få xenon godkjent må du ha automatisk justering og spyling av lykt, det er kravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...