bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 ja, gjør det:) så sier du i fra til meg;) spør om hva som er forskjellen på zkw å vaelo:) han sa et par uker:) det er alt jeg vet:) men det er tøffe da:) ser ut som de lyktene som sitter på nye bmwer:) nr mitt er:99569158:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 viewtopic.php?f=9&t=164265&start=15 den siste lykta som er på side 2 er det som kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Hei, tenkte også på nye lykter med facelift og angel-eyes looket! Har nok samme som dere, ikke xenon. Om jeg leste riktig på et annet fora så er Valeo Halogen og ZKW Xenon på E90. Rett meg om feil! Vet du om frontlykta som Morgan sa ville komme er for Halogen? Synes de var vakre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Hei,tenkte også på nye lykter med facelift og angel-eyes looket! Har nok samme som dere, ikke xenon. Om jeg leste riktig på et annet fora så er Valeo Halogen og ZKW Xenon på E90. Rett meg om feil! Vet du om frontlykta som Morgan sa ville komme er for Halogen? Synes de var vakre hmm nei vet ikke om de kommer i halogen men hvorfor ta de i halogen når xenon er ----------------------------------------------> så mye finere ^^ jeg har bestilt ZKW lykter til min bmw men det er ikke orginalt ZKW lykter på den så ekstra utstyr må bestilles i tillegg hvis du ska ha ZKW lykter på en bil som har orginalt Vaelo lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Jo skulle gjerne tatt xenon, men hvor vanskelig er det å få godkjent bilen om man monterer selv? Må man ikke ha automatisk justering med xenon? Helt enig med at xenon er najs Jeg tenkte å handle xenon pærer for H7, denne trenger ingen konverter og gir ingen error koder. Laget for E90. http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... 698wt_1139 Men, er jo et stort men... er dog ikke optimalt med tanke på reflektoren! Ka du trur om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 De som gs får inn nå skal passe de;) for vi som har vaelo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Det er vakkert Får se hva nissen klarer å ordne i år. Bilen skal senkes neste mandag + at en pro radio smettes inn, så får se! Time will show. Hadde vært fint med bilder når den første har installert lyktene! Tror det blir veldig vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 mye skal du senke den da:)? skal du bare brule fjærer. ell nye demere å? driver i lurer på det jeg å men usiker på hvor mye jeg skal senke den. tenkte jeg bare skulle ha fjærer jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Det ble justerbart, coilåværs med fjører. 35-65mm... Jeg starter nok med 35mm nå så bilen blir godkjent. Men helt ærlig er jeg usikker på hvor mye jeg ender opp med. Endte opp med justerbart da jeg ikke aner hvordan utseende blir med bare fjører og hvor mye mm som er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 okey. skjønner.hvordan sett har du kjøpt:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Jeg kjøpte det nye til Supersport. Black Evolution, som er en forbedret utgave. Handlet fra Parts&Retards da det var rimeligere enn på GS. Blir sendt til meg i morgen Ble hvertfall anbefalt dette i denne prisklassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 mye måtte du gi for detta a:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Fikk pris på 6 laken med frakta inkludert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veggene Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Jo skulle gjerne tatt xenon, men hvor vanskelig er det å få godkjent bilen om man monterer selv? Må man ikke ha automatisk justering med xenon?Helt enig med at xenon er najs Jeg tenkte å handle xenon pærer for H7, denne trenger ingen konverter og gir ingen error koder. Laget for E90. http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... 698wt_1139 Men, er jo et stort men... er dog ikke optimalt med tanke på reflektoren! Ka du trur om dette? jeg ska ha min bil på gs den 25.11.10 for montering av Xenon angel eyes tenkte det er best at fag folk jør det, siden jeg har 0 peiling:P men for å få xenon godkjent må du ha automatisk justering og spyling av lykt, det er kravet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 mye tar gs for jobben da? du må poste et bilde da av resultatet:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå