bjarne89 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 ja, de er ikke av den raskeste sorten akkurtt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 De jobber ikke akkurat i helgene med pakkene sine :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Da har jeg gode nyheter. Fikk testet de nye ballastene dra Dybvik og et annet sett fra QWT. Dybvik sine nye ga ingen feilmelding! Så om du bestiller kan du nevne at du har en BMW E90 2006 modell. Vil tro de skal fungerer fint hos deg også siden vi har samme "årgang" Så da er det i grunn bare å handle om du ønsker det! Og da var slekke sølv/krom pærer bestilt for blinklys på siden og bak No more fried egg som de sier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Blir bra det her, Jordfræsar! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja håper det Pærene ble sendt i ste faktisk. Snakk om kjapp service! Blir nok en bildetråd når våren kommer. Noen som maser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ikke dårlig, ikke dårlig! Ja, gleder meg til å se noen bilder av bilen din nå Blir vel noen oppdaterte bilder av min bil/tråd også snart tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ja det står på sin plass Martin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 noe nytt på bil fronten ell Jordfræsar:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hallo. Lenge sia. Joda, skal bytte ut lyktene neste uke om varene er på plass. Blir nå halogen. Mine blinker så mye under oppstart osv med blinklysa. Så om du vil ha xenon kitet mitt for en rimelig penge så gi lyd. Gir deg hvertfall ingen feil! Også fått handlet spacere som snart skal på! Enn der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 oeky. går du tilbake til de vanelige lyktene da? mine blinker mye de å veldig iriterende egentlig. har du snakket med gs om det? neeh. ikke skjedd så mye. ell har fått meg sommer felger da. ble dotz muggelo 8*5 19":) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Bytter til halogen lci lyktene nå. Monteres vel neste uke. De er med angel eyes. Jeg handlet ikke fra gs. Så vet ikke hva de sier! Du får høre med de! Hvordan ser felgene ut? Bilde på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Oki;) Nice mye Måtte du gi for de da? Har du en link til de;)? Skal legge ut bilde snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Koster samme som 4900.- hos Schmiedmann mener jeg! http://schmiedmann.no/3_serie/E90/utsty ... tm#1936984 Men hva gjør du med xenon eller eventuelt lyktene. Er jo bare å ta en telefon og kanskje du kan få byttet de i samme lyktene som jeg bytter til nå. GS får jo garantert tak i de jeg linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Slenger meg på denne tråden... ble raskt 20 min for å lese igjennom tråden.. mye nyttig info fra dere Nå gidder jeg ikke bla tilbake ørten sider for å finne ut av en ting; men hvem av dere har de lyktene som er avbildet på innlegget over meg? Er de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg får de installert sannsynligvis på fredagen. Det er Hella kvalitet, så i grunn samme som BMW, bare ikke originale BMW, men kanskje samme fabrikk for hva jeg vet Kvaliteten skal være meget god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå