Gå til innhold

skifting av lys til E90 ( tips og råd)

Veggene
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 454
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg gode nyheter. Fikk testet de nye ballastene dra Dybvik og et annet sett fra QWT.

Dybvik sine nye ga ingen feilmelding! Så om du bestiller kan du nevne at du har en BMW E90 2006 modell.

Vil tro de skal fungerer fint hos deg også siden vi har samme "årgang" ;) Så da er det i grunn bare å handle om du ønsker det!

Og da var slekke sølv/krom pærer bestilt for blinklys på siden og bak :D No more fried egg som de sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hallo. Lenge sia. Joda, skal bytte ut lyktene neste uke om varene er på plass. Blir nå halogen. Mine blinker så mye under oppstart osv med blinklysa. Så om du vil ha xenon kitet mitt for en rimelig penge så gi lyd. Gir deg hvertfall ingen feil!

Også fått handlet spacere som snart skal på! ;)

Enn der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oeky. går du tilbake til de vanelige lyktene da? mine blinker mye de å veldig iriterende egentlig. har du snakket med gs om det? neeh. ikke skjedd så mye. ell har fått meg sommer felger da. ble dotz muggelo 8*5 19":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden... :) ble raskt 20 min for å lese igjennom tråden.. mye nyttig info fra dere :)

Nå gidder jeg ikke bla tilbake ørten sider for å finne ut av en ting; men hvem av dere har de lyktene som er avbildet på innlegget over meg? Er de bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...