Jordfræsar Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 God helg gutar! Har nå fått montert på lyktene, og er veldig fornøyd med kvalitet og resultat. Dog ingen xenon, men noe må man vel ofre for skjønnheten! Ja jeg vet om denne orange pæra, men de hadde ikke silver på lager. Så den blir vel bytta med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Hvor kjøpte du dem? Og hvor mye kostet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Hvor kjøpte du dem? Og hvor mye kostet dem? Kjøpte de hos Schmiedmann.no (har 1 sett på lager så jeg nå). Prisen er 4870,- http://schmiedmann.no/3_serie/E90/utsty ... tm#1936984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 pent:D hvordan lyser de syns du? forhold til de jeg har:) skulle bytta jeg også men har nå bestemt for for ny bil:) så blir nok bil bytte i juni/juli:) gleder meg som en unge. da blir nok en 318d/320D PÅ meg:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 9, 2011 Share Skrevet April 9, 2011 Nei de lyser jo men angel eyesene er jo nå mye penere og bedre. Men lyset er ikke så farlig merker jeg. Men men, nå er frøkna 100 bmw igjen Men det er jo konge hva slags bil blir det da? E90? 2006 eller nyere? Hva blir budsjettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 blir e90:) budskjettet blir på rundt 300 tenker jeg.. blir enten en 318d ell 320d. å så har jeg lyst på full m sport pakke:D så får bare lete litt utover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Det høres ut som en god plan Kjøper du en 318D kan du jo lett tune til 320D. Så om det ikke er mer garanti på bilen er det jo en 5 minutters omprogrammering Blir ensomt i 316 -06 gjengen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 ja. du får bytte du også har du noen planer for bilen utover sommeren da:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Nei nå er det nok bil føler jeg. Får vel heller spare pengene og kjøpe ny om mange år! Eneste som skal skiftes nå er tennplugga. Men har lista klar for neste bil så får vel bare begynne å spare Billig blir det ei! Blir sikkert gode priser på 318D og 320D utover høsten hvis det blir en ny 3 serie over nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Flere bilder takk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Erfaring med GS sine lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 PM sendt! De som gjelder nå er vel Originale fra Hella/BMW eller disse DEPO med LED v.2. http://www.bavarianx.com/DEPO_BMW_Proje ... ae.pro.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 ja, de fra depo.. har litt blanna følelser, blir kanskje litt får" rånete" Hvorfor er blinklysa allti på egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Det er fordi de er montert på en US of A bil. Pålagt i statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Hvite pærer til angeleyes, hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå